StartReady gaat met Dell-servers internationaal

06-09-2012 09:30 | Door Sander Hulsman | Lees meer artikelen over: VoIP, Unified Communications | Lees meer over de bedrijven: Dell, StartReady | Er zijn nog geen reacties op dit artikel | Dit artikel heeft nog geen cijfer (te weinig beoordelingen) | Permalink
Unified communications

Het Nederlandse bedrijf StartReady gaat de oem (original equipment manufacturer)-oplossingen van Dell verkopen om unified communications (uc)-producten sneller te kunnen leveren. Het portfolio van StartReady bestaat uit een aantal kant-en-klare-oplossingen op basis van Microsoft Lync-technologie. Hiermee kunnen klanten op een snelle en gemakkelijke manier overschakelen naar voice over ip (VoIP).

StartReady heeft al twee uc-oplossingen ontwikkeld voor twee Europese telecommunicatiebedrijven (waaronder KPN) en heeft recent twee grote klanten in de Verenigde Staten opgetekend. Ook koos onlangs TU Eindhoven voor de Lync-oplossing van StartReady. Hierdoor ontstond de behoefte aan een internationaal netwerk. StartReady ging daarom op zoek naar een partner en kwam uit bij het Dell OEM Solutions-team. De Dell OEM-ready PowerEdge R610-server biedt een snelle en eenvoudige oplossing door bestellingen rechtstreeks naar de klant te verzenden, waardoor StartReady veel tijd bespaart.

ProSupport mission critical

Met behulp van Dell kan StartReady zijn klanten ook buiten Europa ondersteunen. Bedrijven kopen vandaag de dag applicaties in de wetenschap dat er ter plaatse ondersteuning aanwezig is. De klanten van StartReady krijgen dankzij de overeenkomst Dell ProSupport met mission critical vier uur on-site ondersteuning en 24/7 telefonisch support voor het oplossen van problemen en het maximaliseren van de uptime.

'We willen internationaal groeien maar wel met hetzelfde serviceniveau dat onze klanten van ons gewend zijn', zegt Lucas Wensing, oprichter en ceo van StartReady en Computable-expert. 'Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een wereldwijde oem-partner die ons hierbij kan helpen. Door onze levertijd met 50 procent te verminderen kunnen we mensen en middelen vrijmaken om ons te concentreren op waar we het beste in zijn, het bouwen van unified communications-oplossingen.'

Deel dit artikel via LinkedIn
Deel dit artikel via Facebook
Deel dit artikel via Twitter

12 vacatures
Software engineer / Consultant

Inovita B.V. , Rotterdam

Software Engineer

BagDrop Systems BV , Schiphol

IOS/Android app developer

Technolution , Gouda

Software Architect

VNU Vacature Media , Amsterdam

Medior Applicatieontwikkelaar .Net

Belastingdienst , Apeldoorn

Top 10 reagerende bezoekers
   Aantal
reacties
Gemiddelde
waardering
Klik voor meer info1 1882 6,9
Klik voor meer info2 1423 6,6
Klik voor meer info3 1358 6,4
Klik voor meer info4 1163 6,6
Klik voor meer info5 1105 6,5
Klik voor meer info6 1038 5,9
Klik voor meer info7 845 6,7
Klik voor meer info8 637 5,9
Klik voor meer info9 509 6,3
Klik voor meer info10 437 5,9