Bedrijfsdossiers Econocom

Artikelen over Econocom

Econocom ziet omzet in 2013 fors groeien

06-03-2014  De Belgisch-Franse it-dienstverlener Econocom realiseerde in 2013 een geconsolideerde omzet van 1,77 miljard euro, een stijging met 15 procent vergeleken met 2012 (1,54 miljard). Het bedrijfsresultaat bereikte met 88,8 miljoen euro een recordniveau....

Econocom lijft IT-dienstverlener Osiatis in

22-04-2013  De Belgisch-Franse infrastructuurdienstverlener Econocom wil zijn Franse sectorgenoot Osiatis overnemen voor ongeveer 175 miljoen euro. Na de overname bedraagt de omzet van Econocom 1,9 miljard euro en telt het bedrijf ruim achtduizend medewerkers...

Econocom Nederland krijgt Belgische baas

10-01-2011  De Nederlandse vestiging van de Belgisch/Franse it-dienstengroep Econocom is onderdeel geworden van een Benelux-organisatie. De Nederlandse medewerkers in Nieuwegein krijgen daardoor de Belgische Chantal De Vrieze als nieuwe baas. Zij zwaaide eerder...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......