Bedrijfsdossiers ANP

Artikelen over ANP

Apple en Google schikken personeelskartel

25-04-2014  De ict-bedrijven Apple, Adobe, Google en Intel hebben een schikking getroffen met personeel dat een zaak had aangespannen in een kartelzaak. Het gaat om een aanklacht van 64.000 medewerkers die de bedrijven beschuldigen van kartelafspraken over...

Infostrada test BI-applicatie op Winterspelen

22-02-2010  Infostrada Sports, de Nieuwegeinse leverancier van statistische gegevens over sport, test tijdens de Winterspelen in Vancouver een nieuwe bi-applicatie. Deze is gebaseerd op software van bi-leverancier Qliktech. Infostrada Sports verstrekt gegevens...

Misbruik gestraft?

22-01-2008  Jaren geleden gebeurde het: bij het nieuwsagentschap ANP werd computervredebreuk gepleegd. De directe concurrent Novum gebruikte een hun bekend gebruikersnaam en wachtwoord om in de nieuwsberichten van het ANP rond te snuffelen. Berichten met een...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......