Bedrijfsdossiers Eurofiber

Artikelen over Eurofiber

Succes Digitale Agenda in handen gemeenten

06-02-2015  Toegang tot snel internet is een voorwaarde voor krachtige economische groei. Dat staat in de Europese Digitale Agenda, waarin de digitale ambitie voor Europa in 2020 is vastgelegd. De EU-lidstaten moeten stimuleren dat er op grote schaal wordt...

Datacenters verenigen zich in brancheclub DDA

07-01-2015  Twintig grote datacenters in Nederland hebben zich verenigd in brancheorganisatie Dutch Datacenter Association (DDA). Die stichting gaat 8 januari 2015 officieel van start. De organisatie behartigt specifiek de belangen van datacenterpartijen in...

Eurofiber breidt Utrechts datacenter uit

03-12-2014  Datacenterdienstverlener en glasvezelleverancier Eurofiber gaat zijn Datacenter Utrecht uitbreiden. Het bedrijf zegt zo te kunnen voldoen aan de toenemende vraag naar rack space en private suites. Door de snelle groei is de eerste fase van...

Vodafone neemt Lync-specialist Nexct over

10-07-2014  Vodafone Nederland heeft it-dienstverlener Nexct overgenomen. Dit Amstelveense bedrijf is een specialist in het implementeren van unified communications-diensten op basis van Microsoft Lync, zoals chatten, video conferencing en het op afstand delen...

Eurofiber haalt groen ISO 14001-certificaat

05-03-2014  Glasvezelleverancier en -dienstverlener Eurofiber heeft het ISO 14001-certificaat behaald voor het milieumanagementsysteem van zijn datacentrum in het Utrechtse Groenekan. Dit systeem stelt Eurofiber in staat de milieurisico’s rond het datacenter te...

Eurofiber certificeert netwerkmonteur opnieuw

20-02-2014  Eurofiber gaat alle medewerkers die betrokken zijn bij de uitbreiding- en onderhoudswerkzaamheden aan zijn glasvezelnetwerk opnieuw certificeren. De reden daarvoor is dat kennis in de loop der tijd verouderd en er nieuwe ontwikkelingen in de markt...

Eurofiber richt Ethernet-platform opnieuw in

23-12-2013  Eurofiber heeft zijn Ethernet-platform volledig opnieuw ingericht. De vernieuwde opzet verhoogt de stabiliteit en schaalbaarheid van het platform dat gebruikmaakt van Eurofibers glasvezelnetwerk.

Stichting helpt 1100 VO-scholen naar glasvezel

30-10-2013  Vijf technologiepartners zetten samen een stichting op die een open infrastructuur op basis van glasvezel gaat opzetten voor alle elfhonderd Nederlandse middelbare scholen. Deze scholen in het voortgezet onderwijs (vo) krijgen hierdoor de...

Eurofiber haalt 195 miljoen euro op bij banken

19-09-2013  Glasvezelleverancier en –dienstverlener Eurofiber heeft een financieringsovereenkomst van 195 miljoen euro voor de lange termijn afgesloten met de drie Nederlandse banken ABN Amro, ING en Rabobank. Met deze overeenkomst beschikt Eurofiber over een...

Computacenter biedt Eurofiber-glasvezel aan

17-06-2013  Europees service provide Computacenter neemt de glasvezelverbindingen van Eurofiber op in zijn totaaloplossingen. De glasvezelverbindingen worden onder meer ingezet op het gebied van disaster recovery, back-up, storage en internetaansluiting....

VOLGENDE 1 2 3 4 5

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......