Bedrijfsdossiers Ahrend

Artikelen over Ahrend

Copaco: koopmansgeest in distributieland (2)

09-12-2010  Begin jaren tachtig droomde de Nederlandse kantoormachinehandel van grote nieuwe omzetten vanwege de introductie van de pc. Daar is weinig van terechtgekomen, constateert Jos Reijers, eigenaar van distributeur Copaco. Klanten wilden geen computers...

Restyling corporate website Koninklijke Ahrend

19-02-2008  Koninklijke Ahrend NV is een internationale toponderneming op het gebied van kantoorinrichting en -artikelen. In Nederland, België en Groot-Brittannië verkoopt Ahrend haar producten direct aan de zakelijke eindgebruiker. Buiten deze kernlanden heeft...

Ahrend besteedt ict uit aan Capgemini

06-09-2007  Capgemini neemt een deel van de ict-activiteiten van kantoormeubilairleverancier Ahrend over. Het gaat om het beheer van de kantoorautomatisering, de servicedesk en het datacenter. Het contract heeft een looptijd van vijf jaar en een waarde van zo'n...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......