Bedrijfsdossiers ATG

Artikelen over ATG (Art Technology Group)

Oracle koopt e-commerce-ontwikkelaar ATG

02-11-2010  Technologiebedrijf Oracle neemt voor ongeveer een miljard dollar (ruim 715 miljoen euro) Art Technology Group (ATG) over. Dat is een leverancier van applicaties voor e-commerce en voor de optimalisatie daarvan. Oracle ziet in deze producten een...

Deli XL kiest Accenture als implementatiepartner

02-11-2010  Deli XL heeft Accenture geselecteerd als business partner voor de geïntegreerde implementatie van een compleet nieuw applicatielandschap. Dit betreft een uitgebreide erp-, warehouse management- en e-commerce- en business intelligence-implementatie...

ATG introduceert ATG Commerce Suite 9

01-12-2008  Art Technology Group (ATG), aanbieder van software voor e-handel die beschikbaar is als platform van optimaliseringdiensten voor uitbreiding, presenteert ATG Commerce Suite 9. Met verbeterde functionaliteit en door toevoeging van verscheidene nieuwe...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......