Bedrijfsdossiers Vodafone

Artikelen over Vodafone

ACM beboet KPN om blokkeren internetbellen

28-01-2015  Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft KPN en Vodafone boetes opgelegd voor het overtreden van de regels voor netneutraliteit. KPN moet een boete betalen van 250.000 euro. Volgens ACM blokkeerde KPN op zijn gratis Wi-Fi-hotspots diverse diensten,...

Met video

Vodafone kijkt terug op 30 jaar mobiele telefonie

05-01-2015  Afgelopen 1 januari was het dertig jaar geleden dat het eerste mobiele telefoongesprek op het Vodafone-netwerk werd gevoerd. Dat meldt het telecomconcern in een persbericht. De Britse Michael Harrison testte het mobiele netwerk op 1 januari 1985 in...

Radboud Universiteit stapt over op Radio Dot

29-12-2014  Vodafone en Ericsson hebben op de zakelijke markt hun eerste Radio Dot-systeem geïmplementeerd en wel bij de Radboud Universiteit. Met dit product van Ericsson wil de Nijmeegse universiteit binnenshuis een betere mobiele dekking en capaciteit...

Nederlandse telco's roamen bij grote storing

12-12-2014  De Nederlandse aanbieders van mobiele telefonie; KPN, T-Mobile en Vodafone hebben een afspraak gemaakt over een gezamenlijke noodvoorziening bij een langdurige storing. Als bij één van de aanbieders een stroring optreedt die langer dan drie dagen...

Vodafone steekt 200 miljoen euro in ICT

20-10-2014  Vodafone Nederland maakt een grote vernieuwingsslag in de systemen voor klantregistratie, verkoop en dienstverlening. Het bedrijf brengt 25 verschillende ict-systemen samen in één centrale backoffice voor klantregistratie, verkoop en dienstverlening...

Vodafone verhuist ICT naar Interconnect

24-07-2014  Telecomaanbieder Vodafone Nederland heeft een groot deel van zijn ict-omgeving overgeplaatst naar het datacenter van Interconnect in Eindhoven. Daar huurt Vodafone 'dedicated' datacenterruimte voor netwerkapparatuur. De grootte van het...

Vodafone neemt Lync-specialist Nexct over

10-07-2014  Vodafone Nederland heeft it-dienstverlener Nexct overgenomen. Dit Amstelveense bedrijf is een specialist in het implementeren van unified communications-diensten op basis van Microsoft Lync, zoals chatten, video conferencing en het op afstand delen...

Zachte winter versnelt 4G-uitrol Vodafone

19-05-2014  Telecomleverancier Vodafone meldt dat het voor het einde van september 2014 een landelijk dekkend 4G-netwerk heeft opgeleverd. Daarmee loopt het een half jaar voor op de oorspronkelijke planning (oplevering april 2015). Het bedrijf zegt door de...

Nederland met India in big data-onderzoek

30-04-2014  Nederlandse en Indiase onderzoekers en bedrijven als Shell, Vodafone en Intel India, onderzoeken samen nieuwe toepassingen voor analyse van grote data-bestanden. Het publiek-private cluster bestudeert nieuwe toepassingen voor de analyse van...

AT&T wil Vodafone nu niet overnemen

27-01-2014  De Amerikaanse telecomreus AT&T zegt dat het momenteel niet de intentie heeft een bod uit te brengen op de Britse Vodafone Group. Daarmee reageert het bedrijf op de geruchten die afgelopen weken de kop opstaken over een mogelijke overname. De...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......