Bedrijfsdossiers alterNET

Artikelen over alterNET

Hardenberg vervangt Smartsite door Typo3

01-07-2011  De gemeente Hardenberg heeft een aantal nieuwe websites in gebruik genomen, gebaseerd op het open source contentemanagementsysteem (cms) Typo3. Het betreft de gemeentewebsite en het intranet en de websites voor de gemeenteraad, de brandweer en het...

alterNET lanceert TYPO3-gemeentekit

01-04-2011  Het Dordtse Interbureau alterNET presenteert een kant-en-klare website-oplossing voor gemeentes die overstappen naar het opensource TYPO3 cms. Met de TYPO3-gemeentekit hebben gemeentes een voor 80 procent volledige gemeentelijke website voorzien van...

Mavom gebruikt Typo3 CMS voor Duitse markt

04-11-2010  Mavom, een leverancier op het gebied van hoogwaardige chemische producten voor industriële toepassingen in de Benelux, gebruikt het open source contentmanagementsysteem Typo3 voor de bewerking van de Duitse markt. Het bedrijf uit Alphen aan den Rijn...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......