Bedrijfsdossiers Advisie

Artikelen over Advisie

Advisie lanceert Webshop Connector voor Exact

17-11-2014  Advisie Business Solutions introduceert de Webshop Connector. Hiermee koppelt de Exact Goldpartner Exact Online met Magento en worden bedrijfsprocessen geoptimaliseerd die succesvol online ondernemen mogelijk maken. De Webshop Connector onderscheidt...

Overname ACC door Avantage kost banen

10-12-2012  De overname van beheerdienstverlener Advisie Computer Consultants in Soest (ACC) door ict-dienstverlener Avantage Groep in Capelle aan den IJssel gaat gepaard met het verlies van een beperkt aantal banen. Dat zegt ceo Kees Rijkhoff van Avantage...

Avantage: Het gaat om de mensen achter de namen

10-12-2012  Ict-dienstverlener Avantage Groep in Capelle aan den IJssel is de nieuwe eigenaar van beheerdienstverlener Advisie Computer Consultants (ACC) in Soest. Komende week presenteert Avantage zijn plannen aan de medewerkers van ACC. ‘Het gaat om de mensen...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......