Bedrijfsdossiers Agile Consortium Benelux

Artikelen over Agile Consortium Benelux

Nieuwe voorzitter Agile Consortium International

25-04-2012  Tijdens een algemene ledenvergadering op 24 april 2012 is Arie van Bennekum benoemd tot voorzitter van het Agile Consortium International. Hij volgt Koen van Exem op die deze functie vanaf maart 2010 vervulde.

Agile Consortium introduceert certificering

24-03-2010  Het Agile Consortium Benelux (ACB) is gestart met het afnemen van examens voor twee Agile-certificaten. Cursisten kunnen zich na het behalen van het examen gecertificeerd Agile Foundation of Project Leader Practitioner noemen. Volgens het consortium...

Consortium komt met agile-certificering

11-06-2009  Het Agile Consortium Benelux werkt aan een certificering voor agile projectmanagement. Daarvoor hoeft een geïnteresseerde niet per se kennis te hebben van Agile-methoden, zoals Scrum of DSDM. Belangrijker is dat de persoon ervaring heeft met...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......