Bedrijfsdossiers Interxion

Artikelen over Interxion

'Nederland loopt achter met cloud'

25-03-2015  Nederland loopt in Europa achter als het gaat om het onderbrengen van de ict-infrastructuur in de cloud. Toch zullen Nederlandse organisaties de komende vijf jaar de cloud, met name hybride oplossingen, omarmen en uiteindelijk op een voorsprong...

Telecity wil Interxion voor 2,2 miljard overnemen

11-02-2015  De Britse datacenterleverancier TelecityGroup heeft plannen om de Nederlandse branchegenoot Interxion in te lijven. Dat meldt Telecity-directeur John Hughes bij de bekendmaking van de jaarcijfers over 2014. Volgens Hughes ligt er een voorlopige...

Datacenters verenigen zich in brancheclub DDA

07-01-2015  Twintig grote datacenters in Nederland hebben zich verenigd in brancheorganisatie Dutch Datacenter Association (DDA). Die stichting gaat 8 januari 2015 officieel van start. De organisatie behartigt specifiek de belangen van datacenterpartijen in...

Cloud-provider moet concurrentie aangaan

19-11-2014  De concurrentie tussen wereldwijde cloud-platforms en de regionale en lokale Europese dienstverleners is het afgelopen jaar toegenomen, zo concludeert Interxion op basis van onderzoek. Om die reden moeten lokale dienstverleners strategieën...

IaaS en SaaS halen traditionele hosting in

13-11-2014  Traditionele hostingdiensten worden steeds vaker vervangen door infrastructuur en software as a service (IaaS/SaaS). Dat blijkt uit Europees onderzoek door datacenterdienstverlener Interxion onder vierhonderd zakelijke en it-beslissers in de cloud-...

Salesforce investeert in Europese datacentra

10-09-2014  Salesforce, leverancier van software-as-a-service (SaaS), opent dit jaar en in 2015 drie nieuwe datacenter-omgevingen in Europa. Voor een locatie in Frankrijk is Salesforce in zee gegaan met Interxion. De andere twee komen in Groot-Brittannië en...

CSC neemt organisatie op de schop

08-08-2014  It-dienstverlener CSC gaat zijn organisatie opnieuw inrichten. De belangrijkste veranderingen zijn het verplaatsen van personeel naar delivery centra die lagere kosten maken en het verschuiven van personeel naar afdelingen die next...

Interxion koopt datacenter in Marseille

06-08-2014  De Nederlandse datacenterleverancier Interxion heeft een overeenkomst getekend tot aanschaf van het SFR Netcenter datacenter in Marseille. Bij voltooiing van de bouw, biedt het datacenter (MRS 1) ongeveer 5700 vierkante meter datacenterruimte en...

Interxion, VMware en CSC openen cloudlab

19-06-2014  VMware, CSC en Interxion introduceren een testomgeving voor cloud-diensten. De dienst met de naam Cloud Test Lab is gebaseerd op VMware vCloud en het beheer wordt verzorgd door ict-dienstverlener CSC. Interxion biedt bedrijven toegang tot een grote...

Interxion breidt uit in Wenen en Stockholm

18-03-2014  Interxion bouwt nieuwe datacenters in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen en de Zweedse hoofdstad Stockholm. Volgens de datacenter-dienstverlener blijft de vraag naar carier-neutrale datacenterdiensten aanhouden en wordt daarom de bestaande capaciteit...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......