Bedrijfsdossiers Aprimo

Artikelen over Aprimo

Teradata neemt eCircle over voor Aprimo

02-05-2012  Softwareleverancier voor data-analyse Teradata neemt voor een onbekend bedrag het Duitse softwarehuis eCircle over. eCircle levert op Europees niveau cloud-gebaseerde digitale marketingoplossingen. Teradata voegt eCircle samen met Aprimo, dat in...

Teradata integreert Aprimo in organisatie

21-04-2011  Datawarehouse-leverancier Teradata gaat het overgenomen Aprimo, leverancier van marketing management software, in de eigen organisatie integreren. In Nederland gaan de werknemers van Aprimo over naar het kantoor van Teradata in Amsterdam. De...

Teradata wordt actiever in marketing management

27-01-2011  Teradata, een leverancier die zich richt op datawarehousing en enterprise analytics, heeft de overname van Aprimo afgerond, speler op het gebied van geïntegreerde, cloudgebaseerde marketingsoftware. Met de overname wil Teradata een sterkere speler...

Teradata koopt Aprimo voor 400 miljoen euro

24-12-2010  Amerikaans leverancier van datawarehousing Teradata neemt softwareleverancier Aprimo over voor ongeveer 400 miljoen euro (525 miljoen dollar). Aprimo levert on-demand marketingsoftware dat data analyseert waarna marketing en advertentiecampagnes...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......