Bedrijfsdossiers Aareon AG

Artikelen over Aareon AG

Cegeka-DSA versterkt koppositie bij corporaties

22-01-2015  In 2014 heeft Cegeka-DSA zijn leidende positie als leverancier van primaire systemen op de woningcorporatiemarkt versterkt. Andere leveranciers zagen hun marktaandeel licht zakken of stijgen of stabiliseren. Voor komend jaar verwacht adviesbureau...

Aareon neemt de ERP-leverancier Incit over

08-07-2013  De Duitse automatiseerder Aareon AG neemt Incit AB uit het Zweedse Götenborg over. Beide partijen zijn actief als leverancier van bedrijfssoftware voor de vastgoedmarkt. In Nederland is Incit op kleine schaal actief met Xpand, enterprise resource...

SG Automatisering in Duitse handen

09-11-2010  Corporatie-automatiseerder SG Automatisering is overgenomen door Aareon AG uit Mainz. Dit bedrijf is een adviesbureau en softwarehuis voor de vastgoedmarkt en ziet in de overname een belangrijke uitbreiding van de activiteiten buiten Duitsland. Voor...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......