Bedrijfsdossiers Aamigoo

Artikelen over Aamigoo

Aamigoo verkoopt Corso terug aan oude eigenaar

22-05-2013  Ict-detacheerder Corso staat, na de verkoop aan het beursgenoteerde Aamigoo in 2011, sinds kort weer op eigen benen. Directeur en aandeelhouder Jan van Soest , die na de verkoop een financieel belang heeft behouden in de onderneming, kocht het...

IT-Staffing en Source werven voor Nuon

13-01-2011  Energieleverancier Nuon heeft de werving, selectie en plaatsing van externe ict-specialisten uitbesteed aan IT-Staffing en Source Automation, het bedrijf dat sinds begin 2011 eigendom is van Aamigo. De contracten hebben een looptijd van een jaar met...

Source Automation gaat verder als Aamigoo

06-01-2011  Source Automation, dat fungeert als makelaar voor ict-personeel, is onderdeel geworden van Aamigoo Groep. Dit nieuwe uitzendbureau, dat zich sterk richt op de ict-sector, is via een ingewikkelde constructie eigenaar geworden van branchegenoot...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......