Bedrijfsdossiers ABB

Artikelen over ABB

ABB stapt over op ManualMaster

21-07-2014  ABB Benelux is de lokale vertegenwoordiging van het wereldomvattende ABB-concern. Met tien vestigingen en veertienhonderd medewerkers is ABB sterk vertegenwoordigd in de Benelux. Die verspreiding, alsmede overnames, zorgen voor een decentrale...

ABB neemt Amarcon uit Dalfsen over

23-07-2012  De Zweeds-Zwitserse technische dienstverlener ABB lijft Amarcon in, een softwaremaker uit Dalfsen die oplossingen levert voor de scheepvaart. Bij het bedrijf werken vijftien man. Amarcon ontwikkelt en levert analyse- en performance management...

ABB rondt overname Newave UPS Systems af

11-04-2012  Newave, de Zwitserse leverancier van ups-producten, is officieel onderdeel geworden van de ABB-groep. Deze Zweeds-Zwitserse technische dienstverlener wil van Newave zijn wereldwijde 'center for excellence' voor ups-systemen maken. De...

De honderd krachtigste bedrijven

De Computable 100 is een jaarlijkse ranglijst van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. De rangorde wordt bepaald op basis van financieel succes én imago. Op welke plaats staat jouw bedrijf?

Pos  Bedrijf  Totale score  Score finan- cieel  Imago zaken- partner  Imago inno- vatief  Imago werk- gever  Imago kennis  Totaal imago
 Apple
100,0  100  48,5  91  71,8  77,6  79,7 
 Google
89,5  70,9  34,2  100  100  83,2  89,9 
 Microsoft
72,9  30,9  100  92,7  83  100  100 
 Cisco
66,3  72,7  54,9  42,1  24,5  59,4  46,4 
 Afas
52,4  74,5  20  19,1  19,8  12,9  19,6 
 Chipsoft
51,9  89,1  2,7  3,4  4,7  4,4  4,2 
 Woodwing
51,7  92,7  0,2  0,2  0,1 
 IBM
43,6  27,3  53  38,2  36,5  69,8  51 
 Accenture
43,5  47,3  34,7  12,6  24,5  50,5  30,9 
10 
 Oracle
42,1  52,7  33  15,2  14,9  27,6  23 
De hele lijst

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......