Tag Backoffice

Backoffice

Alle artikelen met als tag Backoffice, hier gedefinieerd als: Algemene term voor afdelingen, personeel en software die op de achtergrond actief zijn en dus niet in contact komen met de klanten..

+

Hiermeer samenhangend: Backoffice-toepassing, Backoffice-toepassingen, Backoffice-applicatie, Backoffice-applicaties.

Meer tags
Alle artikelen over: Backoffice

Amadeus telt 500 miljoen neer voor Newmarket

28-01-2014  Softwareleverancier voor de toerismebranche Amadeus lijft branchegenoot Newmarket in. De Spaanse ict-leverancier koopt de Amerikaanse branchegenoot voor vijfhonderd miljoen dollar. Met de overname wil Amadeus zijn positie versterken op het gebied...

Davinci neemt Finbetween uit België over

09-01-2014  Het Amsterdamse ict-bedrijf Davinci heeft een meerderheidsbelang genomen in Finbetween, een Belgische ict-dienstverlener voor de financiële markt. Bij het vijf jaar oude bedrijf uit Antwerpen werken zo'n dertig man; bij Davinci een honderdtal....

Quinity levert polis- en schadepakket als SaaS

29-11-2013  Leverancier van verzekeringssoftware Quinity biedt kleine en middelgrote verzekeraars zijn software voor polis- en schadeadministratie QIS aan als SaaS-oplossing. De software draait in een private cloud-omgeving van applicatiehoster Sentia. Samen...

AVS ontwikkelt backoffice-app voor verzekeraars

27-11-2013  Aquila heeft een innovatieve ontwikkeling in de verzekeringswereld laten zien. AVS, een backoffice oplossing voor verzekeraars en intermediairs, is nu ook via een app te benaderen.

Nieuwe industriële revolutie dient zich aan

19-11-2013  De eerste industriële revolutie heeft er voor gezorgd dat eentonige, repetitieve handelingen zijn overgenomen door slimme machines. Als gevolg daarvan is de welvaart enorm toegenomen, zijn er kwalitatief hoogwaardige producten op de markt gekomen en...

Ilionx bouwt intranetportal provincie Gelderland

04-10-2013  Provincie Gelderland heeft ict-dienstverlener Ilionix in de arm genomen voor het ontwerpen en bouwen van een intranetportal. De oplossing moet zorgen voor een betere vindbaarheid van alle interne bedrijfsvoeringsproducten en -diensten. Het portaal...

Behandel de online klant als een keizer

13-09-2013  Het online bedienen van de klant is zo makkelijk nog niet. Dit komt omdat alle wensen die je klanten hebben, omgezet moeten worden naar een online platform. En dat zijn er nogal wat, denk bijvoorbeeld aan gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid,...

Univé kiest QIS voor polis- en schadeadministratie

10-09-2013  Verzekeraar Univé gaat zijn bestaande polis- en schadeadministratiesystemen vervangen en heeft gekozen voor de Quinity Insurance Solution (QIS). Door de implementatie van dit standaardpakket voor front-, mid- en backoffice kunnen naast de bestaande...

Gemeente zoekt ICT-hulp bij decentralisatie

20-08-2013  Een groot deel van de gemeenten (88 procent) is druk op zoek naar samenwerkingspartners voor de ict-inrichting van de decentralisatieplannen binnen het sociale domein. Dat blijkt uit onderzoek van SIMgroep, e-dienstverlener voor gemeenten, waarin 57...

Epe ontwikkelt NUePe met hulp van Motiv

24-07-2013  Het ‘Nationaal Uitvoerings Programma dienstverlening en e-overheid’ (NUP) verplicht gemeenten om tachtig procent van alle contacten met inwoners en bedrijven in één keer af te handelen. Een doelstelling die vóór 1 januari 2015 moet zijn...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Back-up uitdagingen bij Nederlandse organisaties

Uit onderzoek uitgevoerd in opdracht van i³ groep en Symantec onder middelgrote en grote Nederlandse organisaties blijkt dat 73% van de Disaster Recovery......

Wat is beter: MS Office of Google Apps?

Organisaties hebben als het gaat om productiviteitstoepassingen, e-mail en samenwerking – onder de verzamelnaam ‘office’ – nieuwe......