Tag Backoffice

Backoffice

Alle artikelen met als tag Backoffice, hier gedefinieerd als: Algemene term voor afdelingen, personeel en software die op de achtergrond actief zijn en dus niet in contact komen met de klanten..

+

Hiermeer samenhangend: Backoffice-toepassing, Backoffice-toepassingen, Backoffice-applicatie, Backoffice-applicaties.

Meer tags
Alle artikelen over: Backoffice

Menzis voert Oracle Health Insurance Back-office in

25-05-2011  Zorgverzekeraar Menzis heeft een grootschalige vernieuwing van het primaire backoffice-systeem afgerond. Met een budget van 55 miljoen euro is dit een van de grotere ict-projecten van de afgelopen jaren in Nederland. Het bedrijf heeft Oracle Health...

Imtech ICT levert Avaya Aura aan GGN

10-05-2011  Ict-dienstverlener Imtech ICT levert het geïntegreerde telefonieplatform Avaya Aura Communication Manager aan de vijf regionale callcenters van incassobedrijf GGN. Het telefonieplatform wordt redundant uitgevoerd, op twee fysiek gescheiden locaties....

Van Vliet: Hekje Twello

06-05-2011  Je zult maar citymarketeer zijn van één of andere kleine Gelderse gemeente en al tijden je hersenen pijnigen hoe je deze gemeente op de kaart moet krijgen. Terwijl bij een andere Gelderse gemeente (Voorst) een gelukje in de schoot valt.

Aegon Schade kiest standaardproduct Quinity

21-04-2011  Aegon Schade vervangt de huidige polis- en schadeadministraties door een standaardoplossing van Quinity uit Utrecht. In eerste instantie wordt dit product, de Quinity Insurance Solution (QIS), ingezet voor auto-, inboedel- en...

Healthlink besteedt ICT uit aan Nobel

14-04-2011  Bij Healthlink in Tilburg werkten medio 2010 zestien mensen. Daarmee is de backoffice-organisatie voor voornamelijk Amerikaanse medische fabrikanten die hun producten in Europa willen afzetten, in enkele jaren exponentieel gegroeid. Speerpunt is...

TopForce ontslaat bijna kwart personeel

05-04-2011  Het Rotterdamse ict-consultancybedrijf TopForce ontslaat bijna een kwart van de medewerkers. Het bedrijf neemt afscheid van 14 consultants en vijf backoffice-medewerkers. Het gaat om personeel uit verschillende onderdelen van het bedrijf. Algemeen...

Van Vliet: Omgevingsloket schiet met hagel

09-02-2011  Vorige week kregen gemeenten het verzoek om een melding op hun eigen site op te nemen dat het Omgevingsloket op vrijdag- en zaterdagmiddag niet online zou zijn. De week ervoor waren er ook al inlogproblemen. Op de vraag aan de helpdesk of het niet...

Midoffice gemeente is aan opknapbeurt toe

04-02-2011  Veel gemeenten zijn alweer toe aan een nieuwe midoffice. Met één zaaksysteem waarmee organisatiebreed wordt gewerkt en waarin alle zaakdossiers eenduidig zijn opgeslagen. Dat zaaksysteem ondersteunt het klantcontactcentrum, het portaal voor burgers,...

Backoffice is het lelijke eendje van eOverheid

17-12-2010  De eOverhed staat onder druk. De visie wordt slecht vertaald naar operationele doelstellingen die daar werkelijk toe bijdragen en tastbaar zijn voor de werkvloer. De uitvoeringskloof gaapt. Zeker voor de backoffice. De invoering van de...

Connectiviteitscomponent is de missing link

02-12-2010  Voor succesvolle brede uitrol van bedrijfskritische mobiele data applicaties voor het afhandelen van vluchten of verrichten van reparaties et cetera is, op een locatie als Schipol, een connectiviteitscomponent onmisbaar. Aangezien de beschikbare...

Document Management: van routine naar resultaat

Routines in onze werkzaamheden zijn heel goed door te voeren in een geautomatiseerd systeem. Een document management systeem (DMS) is een voorbeeld van een......

Workflow Management: het belang van actuele informatie bij het verkrijgen van grip op processen

Om organisaties te kunnen managen en de juiste beslissingen te nemen voor de bedrijfsvoering, is actuele en accurate informatie van vitaal belang om tijdig bij......