Tag Frontoffice

Frontoffice

Alle artikelen met als tag Frontoffice, hier gedefinieerd als: Afdelingen binnen een organisatie die direct in aanraking komen met de klant, zoals sales en marketing..

+

Hiermeer samenhangend: Front-office, Front office.

Meer tags
Alle artikelen over: Frontoffice

Corporatiemarkt vraagt om ICT-vernieuwing

10-02-2015  De ontwikkelingen in de woningcorporatiemarkt dwingen leveranciers om te investeren in hun primaire systemen. Een aantal ervan heeft zich de afgelopen jaren daarvoor financieel versterkt. Op de markt neemt het aantal oriëntaties en selectietrajecten...

Studentenhuisvester SSH kiest software Centric

05-02-2015  Stichting Studenten Huisvesting (SSH) heeft gekozen om Key2Wocas, het informatiesysteem voor woningcorporaties van Centric, in gebruik te nemen. Centric levert niet het gehele Key2Wocas-systeem, maar alleen de verhuurregistratie en de...

Van Vliet: DZW is saai maar broodnodig

05-09-2014  Recentelijk mocht ik deelnemen aan een training digitaal zaakgericht werken (DZW) voor gemeenten. Alle collega’s werden losgemaakt van hun keukentafelgesprekken en moesten er aan geloven, behalve dan de burgemeester en wethouders, die kwamen onder...

SIMgroep sluit pact voor social intranet

16-07-2014  De Rotterdamse e-dienstverlener Simgroep en de Groningse leverancier van social business-toepassingen Embrace (onderdeel van online dienstverlener Malengo Groep) slaan de handen ineen. Samen ontwikkelen ze social intranet voor gemeenten. Daarmee...

ANVA en Faster Forward gaan weer scheiden

15-07-2014  Na in juni nog een gedeeltelijke fusie te hebben aangekondigd, hebben Anva uit Amersfoort en Faster Forward uit Bergen op Zoom toch besloten om ieder zijns weegs te gaan. Beide bedrijven hebben ruim een jaar lang samen gewerkt aan het nieuwe...

Centric neemt kennistechnologie Kluwer over

06-01-2014  Centric heeft de onderdelen Kluwer Snelbalie en Kluwer Kennissystemen overgenomen van Wolters Kluwer. De overname betekent voor Centric een uitbreiding van het portfolio voor digitale selfservice en e-dienstverlening aan gemeenten. De...

Interoute bouwt Green Valley-cloud opnieuw

29-11-2013  Leverancier van datacenterdiensten Interoute bouwt een nieuwe private cloud voor de SaaS-versies van de front- en midofficepakketten voor gemeenten van het Delftse softwarehuis Green Valley. De pakketleverancier had al zestien afnemers in een...

Oss verwerkt bouwtekeningen digitaal met Epson

29-11-2013  De gemeente Oss is een voorloper als het gaat om de digitale verwerking van bouwtekeningen voor vergunningen. Als een van de eerste gemeenten in Nederland zijn zij overgestapt op een volledig digitale omgeving. Sinds kort hebben zijn hun arsenaal...

Gemeentelijke frontoffice: bezint eer ge begint

04-10-2013  In de dagelijkse praktijk merk ik dat gemeenten niet goed weten waar ze moeten beginnen bij het toekomstproof maken van hun frontoffice. De decentralisatie van taken op het gebied van werk, jeugd en zorg is al geruime tijd aangekondigd en het is aan...

Behandel de online klant als een keizer

13-09-2013  Het online bedienen van de klant is zo makkelijk nog niet. Dit komt omdat alle wensen die je klanten hebben, omgezet moeten worden naar een online platform. En dat zijn er nogal wat, denk bijvoorbeeld aan gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid,...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6

Terugblik Computable Seminar: “Hybride Infrastructuren – Kansen creëren in het datacenter”

Meer dan de helft van de IT-professionals vindt dat een datacenterstrategie zonder cloud kansloos is. Dit blijkt tijdens het Computable seminar over hybride......

Complexe business rules rondom applicatieontwikkeling: belemmering of (concurrentie)voordeel?

Met Business rules management systemen (BRMS) worden de bedrijfslogica/bedrijfsregels gescheiden van de applicatie code. Het voordeel van deze architectuur......