Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

HBO-I past profiel Bachelor of ICT aan

11-04-2014  Koepelorganisatie van ict-opleidingen op hbo-niveau, HBO-I, heeft het profiel voor afgestudeerde ict-studenten op hbo-niveau geactualiseerd. In de nieuwe versie van de kwalificaties waaraan een Bachelor of ICT moet voldoen, zijn bijvoorbeeld kennis...

SSC-ICT Haaglanden vervangt HP door Topdesk

09-04-2014  SSC-ICT Haaglanden, het shared service centrum voor ict-beheer bij de rijksoverheid, gaat werken met de servicemanagementsoftware van Topdesk uit Delft. Op 1 juni van dit jaar wordt de huidige HP Servicedesk-software vervangen door Topdesk. De...

Beweging 3.0 kiest Pink Elephant en OGD

25-03-2014  Zorgorganisatie Beweging 3.0 tekent een contract met Pink Elephant voor de implementatie en het beheer van een vernieuwde gecentraliseerde it-omgeving. OGD ict-diensten neemt de gebruikersondersteuning van de nieuwe it-omgeving voor zijn rekening....

Quanza ontzorgt KPN International

29-01-2014  De ruggengraat voor bedrijven die zwaar leunen op logistieke dienstverlening wordt al sinds jaar en dag gevormd door X.400-systemen. Een bewezen, beproefde en stabiele technologie voor berichtenverkeer. Via KPN International maken talloze...

Frion besteedt IT en helpdesk uit aan Avensus

24-01-2014  Zorginstelling Frion besteedt de infrastructuur van de centrale it-omgeving inclusief beheer uit aan Avensus. Daarnaast gaat de ict-dienstverlener fungeren als de it-helpdesk voor alle medewerkers van Frion. Hierdoor kan Frion zich meer toeleggen op...

TNO laat werkplekbeheer bij eigen ICT

13-01-2014  TNO blijk de aanbesteding van het kavel servicedesk- en werkplekbeheer vorig jaar te hebben ingetrokken. De uitwerking van de business case voor deze uitbesteding bood onvoldoende grond om tot gunning over te gaan, mede omdat de kosten voor het...

Centric neemt kennistechnologie Kluwer over

06-01-2014  Centric heeft de onderdelen Kluwer Snelbalie en Kluwer Kennissystemen overgenomen van Wolters Kluwer. De overname betekent voor Centric een uitbreiding van het portfolio voor digitale selfservice en e-dienstverlening aan gemeenten. De...

Pathé verlengt ICT-contract met Detron

06-01-2014  Bioscoopketen Pathé heeft zijn contract met ict-dienstverlener Detron met twee jaar verlengd. Detron beheert het ict-netwerk en tekent opnieuw voor de centrale helpdesk en support op locatie. Bij de klus zijn ongeveer twintig medewerkers van het...

Fujitsu: IT-helpdesk moet op de schop

04-12-2013  Jonge werknemers omzeilen de helpdesk. De oplossing voor ict-problemen wordt liever op internet gezocht. Volgens manager servicedesk bij Fujitsu Mark Schippers moet de helpdesk op de schop.

Cegeka en UPC vernieuwen ICT Juridisch Loket

21-11-2013  Het Juridisch Loket heeft na een Europese aanbesteding ervoor gekozen de helpdesk, kantoor-automatisering en het beheer van bedrijfssoftware uit te besteden aan Cegeka. Het betreft 450 werkplekken op dertig locaties. Daarnaast is UPC aangetrokken...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Proactief en voorspellend beheer

Leveranciers van beheertools en organisaties die IT-beheer uitvoeren prijzen veelvuldig hun proactief karakter. Maar is proactief beheer nog afdoende, kijkend......

Business Service Management

In uw organisatie draait het om een continue en systematische efficiency en kwaliteitsverbetering. De oude slagzin “meer met minder” geldt nu nog......