Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

Barracuda komt met CudaLaunch

31-07-2015  Barracuda introduceert Cudalaunch, een iOS en Android app die medewerkers op afstand veilige toegang biedt tot de private cloud-applicaties en het bedrijfsnetwerk van hun werkgever via de Barracuda NG Firewall. De app voorziet in...

Pinkroccade helpt werkzoekenden aan ervaring

28-07-2015  Softwareleverancier voor de publieke sector Pinkroccade Local Government (LG) is een project gestart waarmee mensen in de bijstand aan een ict-werkplek moeten worden geholpen. Het gaat om werkplekken op de servicedesk bij de afdeling...

Humanitas verbetert uptime met VMware

22-07-2015  Om effectief in te spelen op nieuwe ontwikkelingen in de zorgmarkt wilde Stichting Humanitas een betrouwbare en flexibele ict-omgeving inrichten. VMware vSphere met Operations Management (vSOM) helpt de ict-afdeling om de omgeving met een compact...

Ilionx ondersteunt klanten bij cloud

23-02-2015  Voor organisaties die op zoek zijn naar een schaalbare en flexibele cloud-infrastructuur voor het ontwikkelen en testen van software, introduceert ilionx een complete ondersteuning van de Microsoft ontwikkel- en testomgevingen op Azure.

NTD maakt patiëntgegevens altijd beschikbaar

19-01-2015  De Nationale Trombose Dienst (NTD) is de grootste landelijke aanbieder van trombose-zelfzorg. Met het concept van 'trombose-zelfzorg' biedt de NTD patiënten die bepaalde antistollingsmiddelen gebruiken, de mogelijkheid via internet,...

Vivare besteedt ICT-beheer uit aan Ctac

24-12-2014  Woningcorporatie Vivare uit Arnhem besteedt het ict-beheer per 1 januari 2015 uit aan Ctac. Vivare reorganiseert en verwacht door de ict uit te besteden op de kosten te kunnen besparen, met behoud van kwaliteit en serviceniveau. Het gaat daarbij om...

Xerox stoot IT-outsourcingtak af aan Atos

19-12-2014  Ict-dienstverlener Atos koopt voor 1,05 miljard dollar de it-outsourcingtak van printer- en documentdienstverlener Xerox. De activiteiten van die divisie bestaan onder meer uit helpdesk-diensten, applicatieontwikkeling, ict-beheer en clouddiensten....

RDW blijkt trouwe klant van Centric

05-12-2014  De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) in Veendam heeft Centric opnieuw aangesteld als it-partner voor de inhuur van externe medewerkers. De Goudse automatiseerder is al jarenlang actief als detacheerder voor de RDW. Bovendien bemant Centric sinds...

Nep-Microsoft-helpdesk teistert ook België

13-11-2014  In Nederland is het fenomeen al langer bekend: Indiaas-sprekende oplichters die zich telefonisch voordoen als medewerkers van een Microsoft-helpdesk. Onder het mom dat er een probleem op je computer is, proberen ze mensen geld of persoonlijke...

De toekomstbestendige servicedesk

31-10-2014  Dat laatste mailtje nog even openen op je smartphone, een bestand thuis via je tablet nog even op fouten checken of aan de keukentafel verder werken aan een groot project: werknemers doen vaak met alle plezier thuis nog iets extra voor hun werkgever...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

De trends voor HR en Talentmanagement nu en in de toekomst

HR speelt, naast het leveren van interne diensten, een belangrijke rol bij de algemene besluitvormingsprocessen die bijdragen aan verdere groei van bedrijven.......

Employee development 2020: personeelsontwikkeling als belangrijke succesfactor?

De ontwikkeling van personeel is één van de meest strategische en high-priority middelen voor zakelijk succes. Maar hoe kunt u aantonen dat......