Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

Holland Casino kiest definitief voor KPN

02-07-2014  Holland Casino gaat definitief een deel van de ict uitbesteden aan KPN. Met de uitbesteding is een bedrag van circa 27 miljoen euro gemoeid over een looptijd van vijf jaar. Wel ligt het aantal van zestien medewerkers dat per 1 juli in dienst is...

OGD vervangt Centric bij werkplekbeheer Univé

27-06-2014  Coöperatie Univé kiest voor OGD uit Delft als partner voor de inrichting, ondersteuning en het beheer van haar kantoorautomatisering. OGD zal direct beginnen met de overname van het beheer van de bestaande omgeving van de verzekeraar die nu nog door...

Het wel en wee rond ICT

19-06-2014  De belangrijkste graadmeter van het presteren van de ict-afdeling lijkt meestal de helpdesk te zijn. Hoe meer incidenten, fouten en hulpvragen, hoe lager de ict-afdeling in de tevredenheidsindexen scoort. Dat maakt de ict tot een...

ITSM-People bemant servicedesk Clifford Chance

10-06-2014  Clifford Chance is een van 's werelds grootste advocatenkantoren met zevenduizend medewerkers in 34 kantoren wereldwijd. De it-afdeling in Amsterdam geeft de driehonderd Nederlandse advocaten lokale support en maakt daarbij dankbaar gebruik van...

NS ruikt in tender aan cloud computing

04-06-2014  De Nederlandse Spoorwegen (NS) hebben een nieuwe, grote ict-aanbesteding lopen voor werkplek-, infrastructuur- en applicatiediensten. Daarin worden een paar clouddiensten gevraagd én opties om in de nabije toekomst grootschalig over te gaan op...

Spoelstra spreekt: Klagen helpt

21-05-2014  De schoolexamens zijn weer in volle gang en dat betekent dat het klagen over deze examens ook weer is begonnen. Het LAKS heeft inmiddels meer dan honderdduizend klachten ontvangen. Zelfs de helpdesk van UPC krijgt minder klachten. Er komen de meest...

BAM besteedt werkplekbeheer uit aan Atos

15-05-2014  Bouw- en vastgoedbedrijf Koninklijke BAM Groep besteedt het werkplekbeheer uit aan ict-dienstverlener Atos. BAM centraliseert momenteel de ict-diensten bij de verschillende werkmaatschappijen. Als onderdeel van die transformatie worden de 'end...

Holland Casino wil deel ICT aan KPN uitbesteden

22-04-2014  Holland Casino heeft na een aanbesteding voorlopig gekozen voor KPN als partij die het werkplek- en infrastructuurbeheer en de helpdeskondersteuning overneemt. Ruim twintig medewerkers moeten, om hun werk te behouden, naar KPN IT Solutions...

HBO-I past profiel Bachelor of ICT aan

11-04-2014  Koepelorganisatie van ict-opleidingen op hbo-niveau, HBO-I, heeft het profiel voor afgestudeerde ict-studenten op hbo-niveau geactualiseerd. In de nieuwe versie van de kwalificaties waaraan een Bachelor of ICT moet voldoen, zijn bijvoorbeeld kennis...

SSC-ICT Haaglanden vervangt HP door Topdesk

09-04-2014  SSC-ICT Haaglanden, het shared service centrum voor ict-beheer bij de rijksoverheid, gaat werken met de servicemanagementsoftware van Topdesk uit Delft. Op 1 juni van dit jaar wordt de huidige HP Servicedesk-software vervangen door Topdesk. De...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Mobiel testen: ontwikkel uw strategie!

Mobiel platformen veranderen de manier waarop we leven en werken. Waar vroeger PC’s en notebooks alleen heersten, zijn tablets en smartphones hard op weg......

Datacenter: To buy or to build? That's the question!

Vroeg of laat komt uw organisatie voor de keuze te staan om een datacenter zelf te bouwen, uit te breiden of datacenterruimte in te kopen bij een externe......