Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

Itium ICT en Constant IT gaan samen

17-08-2015  De Amsterdamse ict-dienstverkeners Itium ICT en Constant IT gaan fuseren. De Microsoft-dienstverleners rondom Azure en Office 365 richten zich op mkb-klanten in de hoofdstad. Ze brengen hun ict-advies-, installatie- en netwerkbeheerdiensten samen...

ICT'er moet meer als consument denken

11-08-2015  Consumenten zijn steeds veeleisender en ook medewerkers worden mondiger. Ze geven aan wat hun wensen zijn ten aanzien van ict-voorzieningen op het werk en gaan er van uit dat de ict'er het zonder meer voor hen regelt. De ict'er is weliswaar...

OGD biedt klanten vrijheid met IaaS-platform

07-08-2015  Als outsourcing specialist neemt OGD ict-diensten de complete ict van klanten over: van servicedesk en systeembeheer tot vervangingstrajecten en implementatieprojecten. Omdat de dienstverlening in de loop der jaren verder uitgebreid en verdiept is,...

Barracuda komt met CudaLaunch

31-07-2015  Barracuda introduceert Cudalaunch, een iOS en Android app die medewerkers op afstand veilige toegang biedt tot de private cloud-applicaties en het bedrijfsnetwerk van hun werkgever via de Barracuda NG Firewall. De app voorziet in...

Pinkroccade helpt werkzoekenden aan ervaring

28-07-2015  Softwareleverancier voor de publieke sector Pinkroccade Local Government (LG) is een project gestart waarmee mensen in de bijstand aan een ict-werkplek moeten worden geholpen. Het gaat om werkplekken op de servicedesk bij de afdeling...

Humanitas verbetert uptime met VMware

22-07-2015  Om effectief in te spelen op nieuwe ontwikkelingen in de zorgmarkt wilde Stichting Humanitas een betrouwbare en flexibele ict-omgeving inrichten. VMware vSphere met Operations Management (vSOM) helpt de ict-afdeling om de omgeving met een compact...

Ilionx ondersteunt klanten bij cloud

23-02-2015  Voor organisaties die op zoek zijn naar een schaalbare en flexibele cloud-infrastructuur voor het ontwikkelen en testen van software, introduceert ilionx een complete ondersteuning van de Microsoft ontwikkel- en testomgevingen op Azure.

NTD maakt patiëntgegevens altijd beschikbaar

19-01-2015  De Nationale Trombose Dienst (NTD) is de grootste landelijke aanbieder van trombose-zelfzorg. Met het concept van 'trombose-zelfzorg' biedt de NTD patiënten die bepaalde antistollingsmiddelen gebruiken, de mogelijkheid via internet,...

Vivare besteedt ICT-beheer uit aan Ctac

24-12-2014  Woningcorporatie Vivare uit Arnhem besteedt het ict-beheer per 1 januari 2015 uit aan Ctac. Vivare reorganiseert en verwacht door de ict uit te besteden op de kosten te kunnen besparen, met behoud van kwaliteit en serviceniveau. Het gaat daarbij om...

Xerox stoot IT-outsourcingtak af aan Atos

19-12-2014  Ict-dienstverlener Atos koopt voor 1,05 miljard dollar de it-outsourcingtak van printer- en documentdienstverlener Xerox. De activiteiten van die divisie bestaan onder meer uit helpdesk-diensten, applicatieontwikkeling, ict-beheer en clouddiensten....

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Word sheriff in uw ‘Wild West Datacenter’ dankzij converged datacenter infrastructuur

Blijft uw datacenter maar groeien? Voegt u steeds nieuwe, losse technologieën toe om eindgebruikers te kunnen bieden waar ze om vragen? De kans is groot dat uw......

De vijf belangrijkste selectiecriteria voor een Back-up as a Service leverancier

Back-up-as-a-Service (BaaS) lijkt een commodity te worden. Dat is ook niet vreemd, want deze vorm van dienstverlening biedt organisaties verschillende......