Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

Nep-Microsoft-helpdesk teistert ook België

13-11-2014  In Nederland is het fenomeen al langer bekend: Indiaas-sprekende oplichters die zich telefonisch voordoen als medewerkers van een Microsoft-helpdesk. Onder het mom dat er een probleem op je computer is, proberen ze mensen geld of persoonlijke...

De toekomstbestendige servicedesk

31-10-2014  Dat laatste mailtje nog even openen op je smartphone, een bestand thuis via je tablet nog even op fouten checken of aan de keukentafel verder werken aan een groot project: werknemers doen vaak met alle plezier thuis nog iets extra voor hun werkgever...

Pink Elephant vernieuwt ICT bij Feenstra

28-10-2014  Installateur Feenstra besteedt het beheer van zijn ict-infrastructuur, inclusief werkplekken en helpdesk, uit aan Pink Elephant. Daarnaast krijgt de ict-dienstverlener uit Naarden de taak om de infrastructuur te vernieuwen om locatieonafhankelijk...

Holland Casino kiest definitief voor KPN

02-07-2014  Holland Casino gaat definitief een deel van de ict uitbesteden aan KPN. Met de uitbesteding is een bedrag van circa 27 miljoen euro gemoeid over een looptijd van vijf jaar. Wel ligt het aantal van zestien medewerkers dat per 1 juli in dienst is...

OGD vervangt Centric bij werkplekbeheer Univé

27-06-2014  Coöperatie Univé kiest voor OGD uit Delft als partner voor de inrichting, ondersteuning en het beheer van haar kantoorautomatisering. OGD zal direct beginnen met de overname van het beheer van de bestaande omgeving van de verzekeraar die nu nog door...

Het wel en wee rond ICT

19-06-2014  De belangrijkste graadmeter van het presteren van de ict-afdeling lijkt meestal de helpdesk te zijn. Hoe meer incidenten, fouten en hulpvragen, hoe lager de ict-afdeling in de tevredenheidsindexen scoort. Dat maakt de ict tot een...

ITSM-People bemant servicedesk Clifford Chance

10-06-2014  Clifford Chance is een van 's werelds grootste advocatenkantoren met zevenduizend medewerkers in 34 kantoren wereldwijd. De it-afdeling in Amsterdam geeft de driehonderd Nederlandse advocaten lokale support en maakt daarbij dankbaar gebruik van...

NS ruikt in tender aan cloud computing

04-06-2014  De Nederlandse Spoorwegen (NS) hebben een nieuwe, grote ict-aanbesteding lopen voor werkplek-, infrastructuur- en applicatiediensten. Daarin worden een paar clouddiensten gevraagd én opties om in de nabije toekomst grootschalig over te gaan op...

Spoelstra spreekt: Klagen helpt

21-05-2014  De schoolexamens zijn weer in volle gang en dat betekent dat het klagen over deze examens ook weer is begonnen. Het LAKS heeft inmiddels meer dan honderdduizend klachten ontvangen. Zelfs de helpdesk van UPC krijgt minder klachten. Er komen de meest...

BAM besteedt werkplekbeheer uit aan Atos

15-05-2014  Bouw- en vastgoedbedrijf Koninklijke BAM Groep besteedt het werkplekbeheer uit aan ict-dienstverlener Atos. BAM centraliseert momenteel de ict-diensten bij de verschillende werkmaatschappijen. Als onderdeel van die transformatie worden de 'end...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Maximaliseer de ROI van primaire opslag en gegevensbescherming met opslagoptimalisatie

'Meer doen met minder': dat lijkt voor de hedendaagse IT-professional het motto van de dag. Zij moeten met een steeds kleiner wordend budget een......

Verlagen van uw PACS Archiving en Disaster Recovery-kosten en veiligstellen van patiënt privacy

Het Oaklawn Ziekenhuis kampte met enorme toenames in de omvang van haar PACS-IW systeem en de bijbehorende database. Met de snel toenemende hoeveelheid data......