Tag Helpdesk

Helpdesk

Alle artikelen met als tag Helpdesk, hier gedefinieerd als: Locatie of persoon waar (veelal telefonisch) vragen kunnen worden gesteld,storingen kunnen worden gemeld of advies kan worden verkregen over een bepaald product of service..

+

Hiermeer samenhangend: Servicedesk, Supportafdeling, Support-afdeling, Gebruikerondersteuning, Gebruikersondersteuning, Werkplekondersteuning, User suppport, Hulplijn.

Meer tags
Alle artikelen over: Helpdesk

Ilionx ondersteunt klanten bij cloud

23-02-2015  Voor organisaties die op zoek zijn naar een schaalbare en flexibele cloud-infrastructuur voor het ontwikkelen en testen van software, introduceert ilionx een complete ondersteuning van de Microsoft ontwikkel- en testomgevingen op Azure.

NTD maakt patiëntgegevens altijd beschikbaar

19-01-2015  De Nationale Trombose Dienst (NTD) is de grootste landelijke aanbieder van trombose-zelfzorg. Met het concept van 'trombose-zelfzorg' biedt de NTD patiënten die bepaalde antistollingsmiddelen gebruiken, de mogelijkheid via internet,...

Vivare besteedt ICT-beheer uit aan Ctac

24-12-2014  Woningcorporatie Vivare uit Arnhem besteedt het ict-beheer per 1 januari 2015 uit aan Ctac. Vivare reorganiseert en verwacht door de ict uit te besteden op de kosten te kunnen besparen, met behoud van kwaliteit en serviceniveau. Het gaat daarbij om...

Xerox stoot IT-outsourcingtak af aan Atos

19-12-2014  Ict-dienstverlener Atos koopt voor 1,05 miljard dollar de it-outsourcingtak van printer- en documentdienstverlener Xerox. De activiteiten van die divisie bestaan onder meer uit helpdesk-diensten, applicatieontwikkeling, ict-beheer en clouddiensten....

RDW blijkt trouwe klant van Centric

05-12-2014  De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) in Veendam heeft Centric opnieuw aangesteld als it-partner voor de inhuur van externe medewerkers. De Goudse automatiseerder is al jarenlang actief als detacheerder voor de RDW. Bovendien bemant Centric sinds...

Nep-Microsoft-helpdesk teistert ook België

13-11-2014  In Nederland is het fenomeen al langer bekend: Indiaas-sprekende oplichters die zich telefonisch voordoen als medewerkers van een Microsoft-helpdesk. Onder het mom dat er een probleem op je computer is, proberen ze mensen geld of persoonlijke...

De toekomstbestendige servicedesk

31-10-2014  Dat laatste mailtje nog even openen op je smartphone, een bestand thuis via je tablet nog even op fouten checken of aan de keukentafel verder werken aan een groot project: werknemers doen vaak met alle plezier thuis nog iets extra voor hun werkgever...

Pink Elephant vernieuwt ICT bij Feenstra

28-10-2014  Installateur Feenstra besteedt het beheer van zijn ict-infrastructuur, inclusief werkplekken en helpdesk, uit aan Pink Elephant. Daarnaast krijgt de ict-dienstverlener uit Naarden de taak om de infrastructuur te vernieuwen om locatieonafhankelijk...

Holland Casino kiest definitief voor KPN

02-07-2014  Holland Casino gaat definitief een deel van de ict uitbesteden aan KPN. Met de uitbesteding is een bedrag van circa 27 miljoen euro gemoeid over een looptijd van vijf jaar. Wel ligt het aantal van zestien medewerkers dat per 1 juli in dienst is...

OGD vervangt Centric bij werkplekbeheer Univé

27-06-2014  Coöperatie Univé kiest voor OGD uit Delft als partner voor de inrichting, ondersteuning en het beheer van haar kantoorautomatisering. OGD zal direct beginnen met de overname van het beheer van de bestaande omgeving van de verzekeraar die nu nog door...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Wat kost een virtuele desktop?

Virtualisatie van de desktop is veel meer dan een technologische-oplossing. Het verandert de manier waarop organisaties, van elke mogelijke omvang, hun......

Hoe krijgt u applicaties en data op een veilige manier afgeleverd op mobiele devices?

Mobiele apps kunnen een uitdaging vormen als het gaat om de gebruikerservaring. Mobiele apps plaatsen bijvoorbeeld, in tegenstelling tot client......