Tag SLA

SLA

Alle artikelen met als tag SLA (Service Level Agreement), hier gedefinieerd als: Type overeenkomst waarin afspraken staan tussen aanbieder en afnemer van een dienst of product..

+

Hiermeer samenhangend: SLA, Product Level Agreement, Dienstenniveau-overeenkomst, Serviceniveau-overeenkomst.

Meer tags
Alle artikelen over: SLA

UEFA verlengt ICT-contract met Interoute

15-06-2015  De Union of European Football Associations (UEFA) heeft zijn contract met ict-dienstverlener Interoute met vier jaar verlengd. De overeenkomst uit 2011 omvat de ict-infrastructuur en -diensten voor de voetbalcompetities, websites, evenementen en...

Bijwerking cloud: kostenduizeligheid

24-04-2015  Je ontvangt voor je webshop een maandafrekening van Amazon Web Services (AWS) van ruim vijftigduizend dollar; de maand ervoor was je rekening nog minder dan tweeduizend dollar. Wat blijkt? Je AWS-account is gehacked. Na mails met AWS’s review board...

SPS brengt EUX-monitor op de markt

13-04-2015  SPS introduceert de End-User eXperience Monitor. Deze monitor maakt het mogelijk om eenvoudig inzicht in en grip op de performance van applicaties te krijgen. Nu eindgebruikers steeds snellere reactietijden verwachten, is het belangrijk om snel en...

Zorg dat ERP in de cloud werkt

01-12-2014  Zoals ik in mijn vorige blog al aanstipte, zijn niet alle applicaties geschikt voor de cloud. Dat ik nu ga vertellen dat het mogelijk is je erp-applicatie in de cloud te laten draaien, zal je dan misschien ook verbazen. Vanuit mijn ervaring met SAP...

Easynet introduceert Adaptive Cloud-portfolio

23-09-2014  Easynet brengt het Europese Adaptive Cloud-portfolio op de markt, een flexibele enterprise cloud-oplossing en een verfrissend alternatief voor rigide clouddiensten die de klant vaak vastketenen. Klanten kunnen nu in alle transparantie kiezen voor de...

Acht tips voor succesvol outsourcen

10-09-2014  Outsourcing is nog steeds een zeer belangrijk thema in het Nederlandse bedrijfsleven. Organisaties die net beginnen met it-outsourcing kunnen echter wel wat tips gebruiken, want vandaag de dag is outsourcing veel meer dan enkel het uitbesteden van...

Back-up: One size doesn’t fit all

05-09-2014  Back-up processen zorgen nog vaak voor een te hoge belasting van de it-infrastructuur. In veel gevallen wordt er gekozen voor one size fits all-oplossing en dat is niet altijd de meest effectieve oplossing qua prestaties en kosten. Hoe kun je...

Laatste fase van maturity: cloud computing

01-04-2014  De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd. Dit is het zesde deel van een serie blogs over connectivity en enterprise computing. De...

5-negen beschikbaarheid is noodzaak

07-02-2014  De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd. Hier is het derde deel van een serie blogs over connectivity en enterprise computing. De...

Wantrouwen in vendor management lijkt normaal

31-01-2014  Het kenmerk van veel ‘partnerships’ met vendors (die wij een strategisch belang toedichten; op tactisch niveau spreken wij van ‘suppliers’ en op operationeel niveau van ‘leveranciers’) is dat ze bol staan van wantrouwen. Men zet in op partnership...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Is uw IT back-end infrastructuur in staat om in te spelen op veranderende klantverwachtingen?

Uw klanten geven niets om uw back-end IT-infrastructuur. Zij willen gewoon een superieure klantervaring – gemakkelijker, sneller en completer – of het nu in......

Is het de OPEX waard om uw oude datacenter infrastructuur te behouden?

Naarmate uw datacenter infrastructuur ouder wordt, ervaart u steeds vaker issues rondom server downtime en beveiliging. Aangezien downtime ongeveer 75.000 euro......