Tag Salesforce

Salesforce

Alle artikelen met als tag Salesforce, hier gedefinieerd als: Cloud-gebaseerde CRM-service voor de integratie en verbetering van verkoopactiviteiten, marketinginspanningen en klantenservice..

+

Hiermeer samenhangend: Sales Cloud, Data.com, Service Cloud, Remedyforce, Chatter, Radian6, Force.com, Database.com, Heroku.

Meer tags
Alle artikelen over: Salesforce

Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

30-01-2015  Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. 'Voor ons is het heel aantrekkelijk dat je zakelijke business apps op je eigen systemen kunt...

Salesforce stelt Redbook ICT als partner aan

15-01-2015  Salesforce, aanbieder van crm-software in de cloud, heeft er een nieuwe partner bij: Redbook ICT. Dit bedrijf, gevestigd op de Creative Campus in Almere, neemt projecten aan voor implementatie en integratie, levert expertise en organiseert...

Beethree koopt Salesforce-tak The Next View

08-01-2015  Beethree uit Utrecht neemt met ingang van 1 januari 2015 de Salesforce-activiteiten van The Next View uit 's-Hertogenbosch over. Beethree neemt in totaal vijf medewerkers en alle Salesforce-klanten over, waaronder NS, Enexis en Philips. The Next...

Salesforce komt met Files Connect

29-12-2014  Salesforce introduceert Salesforce Files Connect, een gecentraliseerde, universele filesharing oplossing voor organisaties. Met deze filesharing oplossing is Salesforce naar eigen zeggen het eerste bedrijf dat crm combineert met native...

Maxedy komt met clouddienst voor de bouw

11-12-2014  Maxedy, een startup die clouddiensten voor de bouw ontwikkelt, stroomlijnt administratie en communicatie op de bouwplaats met de mobiele app Site Assist. Deze app is ontwikkeld op het Salesforce-platform.

Salesforce breidt Analytics Cloud uit

28-11-2014  Salesforce breidt zijn Analytics Cloud-ecosysteem verder uit. Elke op maat gemaakte analytics app kan nu branchespecifieke customer intelligence bevatten van informatieaanbieders als Thomson Reuters en Dun & Bradstreet. Een maand geleden werd...

Salesforce biedt nieuwe generatie Social Studio

24-11-2014  Salesforce Social Studio, geïntegreerd platform voor social content marketing, interactie, publicaties en analytics, omvat nu ook een unified social engagement-functionaliteit. De nieuwste oplossingen voor social listening, analyse, content...

Salesforce1 Lightning Connect vrijgegeven

21-11-2014  Salesforce1 Lightning Connect is een nieuwe methode voor het realtime integreren van gegevens die zijn opgeslagen in legacy backoffice-systemen. Lightning Connect is volgens Salesforce de snelste en meest eenvoudige manier om elke gegevensbron in...

ICT Automatisering implementeert Pardot

29-10-2014  Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf beschikt nu over het benodigde digitale gereedschap om het verkoopteam van de online wereld...

Salesforce brengt Salesforce1 Lightning

27-10-2014  Salesforce, het customer success platform, introduceert Salesforce1 Lightning de snelste manier om mobiele apps te bouwen. Met Salesforce1 Lightning, de volgende generatie van het Salesforce1 Platform, en het Lightning Component Framework, bouwt...

Vermijd verrassingen bij audits: waarom licentie compliance een C-level aangelegenheid is

Naarmate de complexiteit van licenties verder toeneemt door onder andere de stijging in het aantal devices, cloud-based oplossingen en schaduw IT, verhogen......

Hoe loodst u uw organisatie succesvol door een software audit?

Het aantal software licentie audits neemt toe, wat leidt tot grote financiële risico’s. Uit een Gartner onderzoek uit 2014 blijkt dat 68% van de ondervraagde......