Tag Salesforce

Salesforce

Alle artikelen met als tag Salesforce, hier gedefinieerd als: Cloud-gebaseerde CRM-service voor de integratie en verbetering van verkoopactiviteiten, marketinginspanningen en klantenservice..

+

Hiermeer samenhangend: Sales Cloud, Data.com, Service Cloud, Remedyforce, Chatter, Radian6, Force.com, Database.com, Heroku.

Meer tags
Alle artikelen over: Salesforce

André Sibov leidt Benelux-vestiging Inovaprime

22-04-2014  Inovaprime heeft André Sibov aangesteld tot managing consultant van de activiteiten in de Benelux. Sibov ontving zijn opleiding in de informatietechnologie aan de Universiteit van Moskou (Moscow Institute of Physics an Technology) en heeft daarna...

Wereldwijde softwaremarkt groeit bijna 5 procent

01-04-2014  De wereldwijde verkoop van software is in 2013 met 4,8 procent gestegen. De verkoop kwam uit op 407 miljard dollar (2012: 388 miljard dollar). Microsoft behoudt de eerste plaats, Oracle stijgt naar de tweede positie. Salesforce.com stijgt het hardst...

Mylaps optimaliseert met Salesforce CRM

19-12-2013  Mylaps, een van oorsprong Nederlandse organisatie, is marktleider op het gebied van elektronische tijdregistratie voor sport. Het pipeline management van de organisatie kon beter en het bestaande erp-systeem kon hier niet in voorzien. Mylaps was op...

Met video

Dreamforce '13: De klant is heilig

04-12-2013  Waar vorig jaar het credo van de jaarlijkse usercoference van Salesforce.com nog 'Business is social' was, draaide alles nu (weer) volledig om de klant en hoe bedrijven een zogenaamde 'customer company' kunnen worden. Verder gaf...

Deloitte Consulting neemt Vivens over

25-03-2013  Deloitte Consulting lijft Vivens in, een ict-dienstverlener op het gebied van Salesforce.com, Microsoft Sharepoint en .Net. Het bedrijf, met circa vijftig medewerkers, is zowel in Nederland als België actief. Het heeft kantoren in Joure, Utrecht en...

Interaction Advisor ook op Salesforce-platform

21-01-2013  De Interaction Advisor van Infor is binnenkort beschikbaar op het Salesforce-platform, het toonaangevende cloudplatform voor zakelijke sociale en mobiele apps. Door gebruik te maken van de geavanceerde decision engine van Interaction Advisor kunnen...

IT-freelancer, investeer in je toekomst!

31-12-2012  Het is voor zelfstandige in de it continu zoeken naar de balans tussen het produceren van facturabel werk en de capaciteit om dit te kunnen blijven doen. Zeker in tijden van crisis ben je vaak dankbaar voor langdurige projecten en leveren die veel...

Salesforce voor social en mobile enterprise apps

03-10-2012  Salesforce.com, leverancier van cloud computing-oplossingen voor de zakelijke markt, introduceert nieuwe cloud-diensten voor het Salesforce Platform. Het nieuwe Salesforce Identity biedt een Facebook-achtige identiteit voor ondernemingen: een...

Salesforce Radian6 biedt Insights technologie

20-07-2012  Salesforce.com introduceert de nieuwe Salesforce Radian6 Insights technologie en een ecosysteem. Daarmee stelt het social enterprises in staat de grote hoeveelheid aan dagelijks gegenereerde social media conversaties te beheren.

Salesforce.com levert Radian6 Social Marketing Cloud

30-12-2011  Online crm-leverancier Salesforce.com introduceert de Radian6 Social Marketing Cloud, die de social enterprise uitbreidt naar marketing door nieuwe features rond social monitoring, insights, engagement, workflow en websites.

Veiligheidsuitdagingen rondom Distributed Computing aanpakken

Sinds de opkomst van het Client-Server model deed de verschuiving van een gecentraliseerd computing-model naar een sterk gedecentraliseerd computing-model......

Netwerkbeveiliging: waarom bolt-on security inefficiënt en onnodig kostbaar is

Cyberbeveiliging is een belangrijk onderwerp geworden binnen en buiten de directiekamer. Wat bedrijven nodig hebben om de escalatie van cyberaanvallen te......