Tag Salesforce

Salesforce

Alle artikelen met als tag Salesforce, hier gedefinieerd als: Cloud-gebaseerde CRM-service voor de integratie en verbetering van verkoopactiviteiten, marketinginspanningen en klantenservice..

+

Hiermeer samenhangend: Sales Cloud, Data.com, Service Cloud, Remedyforce, Chatter, Radian6, Force.com, Database.com, Heroku.

Meer tags
Alle artikelen over: Salesforce
Met video

Dreamforce '13: De klant is heilig

04-12-2013  Waar vorig jaar het credo van de jaarlijkse usercoference van Salesforce.com nog 'Business is social' was, draaide alles nu (weer) volledig om de klant en hoe bedrijven een zogenaamde 'customer company' kunnen worden. Verder gaf...

Deloitte Consulting neemt Vivens over

25-03-2013  Deloitte Consulting lijft Vivens in, een ict-dienstverlener op het gebied van Salesforce.com, Microsoft Sharepoint en .Net. Het bedrijf, met circa vijftig medewerkers, is zowel in Nederland als België actief. Het heeft kantoren in Joure, Utrecht en...

Interaction Advisor ook op Salesforce-platform

21-01-2013  De Interaction Advisor van Infor is binnenkort beschikbaar op het Salesforce-platform, het toonaangevende cloudplatform voor zakelijke sociale en mobiele apps. Door gebruik te maken van de geavanceerde decision engine van Interaction Advisor kunnen...

IT-freelancer, investeer in je toekomst!

31-12-2012  Het is voor zelfstandige in de it continu zoeken naar de balans tussen het produceren van facturabel werk en de capaciteit om dit te kunnen blijven doen. Zeker in tijden van crisis ben je vaak dankbaar voor langdurige projecten en leveren die veel...

Salesforce voor social en mobile enterprise apps

03-10-2012  Salesforce.com, leverancier van cloud computing-oplossingen voor de zakelijke markt, introduceert nieuwe cloud-diensten voor het Salesforce Platform. Het nieuwe Salesforce Identity biedt een Facebook-achtige identiteit voor ondernemingen: een...

Salesforce Radian6 biedt Insights technologie

20-07-2012  Salesforce.com introduceert de nieuwe Salesforce Radian6 Insights technologie en een ecosysteem. Daarmee stelt het social enterprises in staat de grote hoeveelheid aan dagelijks gegenereerde social media conversaties te beheren.

Salesforce.com levert Radian6 Social Marketing Cloud

30-12-2011  Online crm-leverancier Salesforce.com introduceert de Radian6 Social Marketing Cloud, die de social enterprise uitbreidt naar marketing door nieuwe features rond social monitoring, insights, engagement, workflow en websites.

Oracle en Salesforce sterkste groeiers in crm-markt

28-12-2011  In het eerste helft van 2011 groeide de wereldwijde markt voor customer relation management software (crm) met 13,3 procent naar een omzet van 9,2 miljard dollar. Dit meldt onderzoeksbureau IDC in zijn Worldwide Semiannual CRM Applications Tracker....

'ICT'er moet personeel stimuleren in innovatie'

09-11-2011  Blackberry-producent RIM vindt dat ict-beheerders zich niet langer moeten afwenden van een Bring Your Own-beleid, maar dat ze het moeten omarmen. Rory O'Neill, RIM-vicepresident software en diensten EMEA-regio, zegt dat het omarmen van BYO het...

'ICT-bedrijf moet naar Facebook kijken'

18-10-2011  Salesforce-ceo Marc Benioff vindt dat de gehele ict-industrie socialer moet worden. Dit zei hij tijdens de Web 2.0 Summit in San Francisco. Hij meent dat Facebook het schoolvoorbeeld wordt van hoe een consumentenbesturingssysteem eruit zou moeten...

Cloud-based Security: Beheer IT-risico's en compliance-uitdagingen met een minimale staf en budget

Voor MKB- of midmarket organisaties ligt er al snel een gevoel van veiligheid in vergetelheid. “Onze organisatie is te klein om een doelwit te zijn voor......

Cloud-based security voor midmarket: Implementatie in 9 stappen

Data breaches hebben negatieve gevolgen voor het bedrijfsleven, dus ieder bedrijf heeft behoefte aan beveiligingsoplossingen. In het verleden waren dergelijke......