Tag Salesforce

Salesforce

Alle artikelen met als tag Salesforce, hier gedefinieerd als: Cloud-gebaseerde CRM-service voor de integratie en verbetering van verkoopactiviteiten, marketinginspanningen en klantenservice..

+

Hiermeer samenhangend: Sales Cloud, Data.com, Service Cloud, Remedyforce, Chatter, Radian6, Force.com, Database.com, Heroku.

Meer tags
Alle artikelen over: Salesforce

VMware en Salesforce delen Java-webplatform

29-04-2010  Salesforce en VMware gaan gezamenlijk een Java-ontwikkelplatform aanbieden via internet. De leverancier van software als webdienst en de aanbieder van virtualisatiesoftware hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor de introductie, verkoop...

TNT Post neemt CRM als webdienst af

14-12-2009  TNT Post Pakketservice vervangt zijn crm-software van SAP en Archie door crm-pakketten die als webdienst worden afgenomen. Het gaat om crm als webdienst van Salesforce.com. De webdienst is al ingevoerd op de verkoopafdeling van de pakketdienst, de...

'CRM als webdienst is in trek bij overheid'

10-12-2009  Grote bedrijven en overheden kiezen er steeds vaker voor om crm-systemen als webdienst af te nemen. Dat zegt Hans Brouwer, Benelux-directeur van Salesforce.com. De leverancier verwacht dat vooral de omzet uit abonnementen met grote bedrijven en...

Van Gansewinkel stapt over op Salesforce CRM

20-10-2009  Afvalverwerker Van Gansewinkel Groep heeft een contract gesloten met Salesforce.com voor de levering van crm-software als webdienst. Het afvalverwerkingsbedrijf vervangt zijn tien jaar oude crm-systeem door de webdienst. Het crm-pakket wordt...

Unit 4 en Salesforce gaan samen boekhouden

02-10-2009  Softwareleverancier Unit 4 Agresso richt samen met Salesforce.com, leverancier van software als webdienst, een nieuw bedrijf op. Onder de naam FinancialForce.com wordt boekhoudsoftware als webdienst geleverd. Het gaat eigenlijk om CODA 2go, het...

Salesforce CRM voor Twitter

27-04-2009  Salesforce.com introduceert Salesforce CRM voor Twitter. Bedrijven kunnen hiermee gesprekken die op Twitter plaatsvinden direct in de Service Cloud traceren en monitoren. Daarnaast kunnen bedrijven aan deze gesprekken deelnemen.

Lotusphere - Lotus in de cloud

20-01-2009  IBM gaat cloudgebaseerde diensten leveren voor online samenwerken, vergaderen en mailen op basis van een abonnementsmodel onder de naam LotusLive. IBM verzorgt de hosting in haar eigen datacenters. Daarnaast kondigde IBM samenwerkingen aan met...

Het einde van de IT-afdeling

31-12-2008  Cloud computing, het succes van Salesforce.com, de groei van digitale sociale netwerken. Allemaal tekenen aan de wand: informatietechnologie wordt het domein van een paar grote ‘centrales’; van lokale it-afdelingen blijft alleen een inkoper over....

Informatica datasynchronisatie voor Salesforce.com

11-11-2008  Informatica Corporation, aanbieder van data integratiesoftware, introduceert On Demand Data Synchronization Service for salesforce.com. De nieuwe dienst automatiseert de stappen die ervoor moeten zorgen dat de aanwezige data binnen een organisatie...

Salesforce is niet bang voor concurrentie

05-11-2008  De softwarepakketten van traditionele leveranciers als SAP en Microsoft zijn duur, inefficiënt en achterhaald. Dat zegt de strategiedirecteur van Salesforce.com. Hij is niet onder de indruk van de concurrentie op de markt van bedrijfsapplicaties die...

SaaS (Software-as-a-Service): de succesfactoren voor flexibele en duurzame dienstverlening

SaaS-oplossingen (Software-as-a-Service) winnen aan populariteit, zo blijkt uit vrijwel elke marktprognose. Vreemd is dat niet, want SaaS-oplossingen zijn......

Big Data: uw netwerk is een cruciale factor voor succes

Overal ter wereld zijn organisaties druk bezig met Big Data. Vreemd is dat niet, want de potentie van Big Data analyse is enorm. Kostenbesparingen, verhoogde......