Tag Salesforce

Salesforce

Alle artikelen met als tag Salesforce, hier gedefinieerd als: Cloud-gebaseerde CRM-service voor de integratie en verbetering van verkoopactiviteiten, marketinginspanningen en klantenservice..

+

Hiermeer samenhangend: Sales Cloud, Data.com, Service Cloud, Remedyforce, Chatter, Radian6, Force.com, Database.com, Heroku.

Meer tags
Alle artikelen over: Salesforce

PAC: T-Systems beheert grootste SAP-cloud

20-03-2015  T-Systems heeft het grootste cloudplatform van bedrijfssoftwareleverancier SAP in beheer. Dat stelt ict-adviesbureau Pierre Audoin Consultants (PAC) op basis van recent onderzoek. Met meer dan veertig miljoen SAPS (SAP Application Performance...

HCL en Aegon openen ontwikkelstudio Voorburg

10-03-2015  De Indiase offshore-specialist heeft een ontwikkelcentrum geopend in Voorburg, in nauwe samenwerking met verzekeringsconcern én grote klant Aegon. In deze cXstudio werken HCL-ontwikkelaars samen met technologiepartners en Aegon-medewerkers aan...

Hoe past PaaS bij enterprise software?

03-03-2015  Enterprise software ter ondersteuning van bedrijfsprocessen is traditioneel een speelveld van on premis- software geweest. De five hundred pound gorillas van erp, cfm, bi en hrm (lees SAP, Oracle en Microsoft) vertrouwen hierbij veelal op een eigen...

Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

30-01-2015  Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. 'Voor ons is het heel aantrekkelijk dat je zakelijke business apps op je eigen systemen kunt...

Salesforce stelt Redbook ICT als partner aan

15-01-2015  Salesforce, aanbieder van crm-software in de cloud, heeft er een nieuwe partner bij: Redbook ICT. Dit bedrijf, gevestigd op de Creative Campus in Almere, neemt projecten aan voor implementatie en integratie, levert expertise en organiseert...

Beethree koopt Salesforce-tak The Next View

08-01-2015  Beethree uit Utrecht neemt met ingang van 1 januari 2015 de Salesforce-activiteiten van The Next View uit 's-Hertogenbosch over. Beethree neemt in totaal vijf medewerkers en alle Salesforce-klanten over, waaronder NS, Enexis en Philips. The Next...

Salesforce komt met Files Connect

29-12-2014  Salesforce introduceert Salesforce Files Connect, een gecentraliseerde, universele filesharing oplossing voor organisaties. Met deze filesharing oplossing is Salesforce naar eigen zeggen het eerste bedrijf dat crm combineert met native...

Maxedy komt met clouddienst voor de bouw

11-12-2014  Maxedy, een startup die clouddiensten voor de bouw ontwikkelt, stroomlijnt administratie en communicatie op de bouwplaats met de mobiele app Site Assist. Deze app is ontwikkeld op het Salesforce-platform.

Salesforce breidt Analytics Cloud uit

28-11-2014  Salesforce breidt zijn Analytics Cloud-ecosysteem verder uit. Elke op maat gemaakte analytics app kan nu branchespecifieke customer intelligence bevatten van informatieaanbieders als Thomson Reuters en Dun & Bradstreet. Een maand geleden werd...

CloudApps kiest CRMWaypoint als SuMo-partner

26-11-2014  CRMWaypoint, Salesforce-kenniscentrum in de Benelux, gaat samenwerken met CloudApps, het bedrijf dat vernieuwende gamification technologie aanbiedt om de gebruikersadoptie van Salesforce te verhogen. CRMWaypoint gaat door de samenwerking de SuMo...

VOLGENDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van......

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze......