Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 36 experts, onder wie: Paul Muller, Marielle Dellemijn, Luuk Roovers, René Boekman, Lennart de Graaff, Aad van der Velden, Edwin Jongsma, Sander van Oversteeg, Frank Hartog en Victor de Pan.

Newion koopt zich in bij Luxemburgs Maps

Newion Investments uit Nijehaske steekt 1,7 miljoen dollar in het Luxemburgse softwarebedrijf Maps. Daarmee breidt deze specialist in oplossingen voor multi-...

Vos Logistics kiest douanesoftware LSPcustoms

Transportbedrijf en logistiek dienstverlener Vos Logistics vervangt zijn verschillende lokale douaneoplossingen door één nieuwe standaard oplossing: LSPcustoms...

Gratis app bouwen met Facebook als CMS

Met video  Bij de Duitse softwaremaker Tobit Software is een smartphone-app gratis te downloaden waarmee bedrijven, instellingen en communities zelf een native app kunnen...

'Big data maakt klantgedrag voorspelbaar'

Big data en the internet of things staan hoog op de ict-agenda van veel bedrijven en organisaties. Senior vice president systems en technology voor Oracle...

SEPA: nieuwe ronde, nieuwe kansen

De media staan bol van nieuws over het betalingssysteem SEPA, zeker nu bekend is geworden dat de deadline is verschoven door de Europese Commissie.

De invloed van klantenservice

Een dag niet geluisterd is een dag niet geleerd. Klanten vertellen ons expliciet en impliciet veel over hoe ze service en producten ervaren, maar wat doen...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

De Friesland verbetert klantcontact met Lync

De Friesland Zorgverzekeraar verwerkt klantcontacten sneller en beter door een nieuwe infrastructuur waarin Microsoft Lync en Customer Interaction Center (CIC)...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.