Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Jasper Hartog, René Boekman, Guido Vrijdag, Marie-José Veerhuis, Menno Heesbeen, Kuno Klumpers, Jos Schreurs, Niek Huijsmans, Emo Prins en Emiel Putman.

Trivento neemt Lovemycustomer over

Ict-dienstverlener Trivento uit Bussum heeft Lovemycustomer (LMC) overgenomen. Deze Amsterdamse tweepitter levert een mobiele app voor marktonderzoek en...

Salesforce investeert in Europese datacentra

Salesforce, leverancier van software-as-a-service (SaaS), opent dit jaar en in 2015 drie nieuwe datacenter-omgevingen in Europa. Voor een locatie in Frankrijk...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

De knop van 300 miljoen

In 2009 schreef Jared M. Spool een artikel getiteld ‘De knop van 300 miljoen’. Het artikel bespreekt een onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van een...

Keuze expeditiesoftware is geen sinecure

Expediteurs werken in een complexe sector door een uiteenlopende samenstelling van supply chains, pieken en dalen in de vraag en diversiteit in taal, cultuur...

PostNL bouwt communities met Salesforce

PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden...

Santander stapt over naar CIC van Interactive

Santander Consumer Finance heeft succesvol de implementatie afgerond van Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Zowel de medewerkers...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.