Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Paul Muller, Frank Hartog, Guido Vrijdag, Remco Coumou, Jeroen van Scherpenzeel, Victor de Pan, Niels Rekers, Kuno Klumpers, Jarno van Hurne en Kevin Bouwmeester.

Exact integreert apps voor productiebedrijven

Bedrijfssoftwareleverancier Exact koppelt verschillende apps voor productiebedrijven in een nieuw geïntegreerd aanbod. Het gaat om software voor administratie,...

Vodafone steekt 200 miljoen euro in ICT

Vodafone Nederland maakt een grote vernieuwingsslag in de systemen voor klantregistratie, verkoop en dienstverlening. Het bedrijf brengt 25 verschillende...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Hemelsbrede toekomst OV-chipkaart

De discussie over de OV-chipkaart laait weer op. Tijd om te kiezen voor eenvoud: schrap de check-out en introduceer ‘Hemelsbreed reizen’. Het kan met de...

Marketing automation manager gezocht

Het lijkt alweer eeuwen geleden dat marketing gelijk stond aan het versturen van handmatig geprinte brieven. Tot voor kort was het ondenkbaar om duizenden...

ICT Automatisering implementeert Pardot

Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.