Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Niels Rekers, Paul Rakké, Frank Hartog, Kuno Klumpers, Sander van Oversteeg, Emiel Putman, Rik Dubbink, René Boekman, Chahid Kharmich en Jasper Hartog.

SafeNet: Datalekken raken vooral retail

In de retailsector worden meer bestanden geschaad dan in enige andere branche. Dit blijkt uit onderzoek van securityleverancier SafeNet, dat in het tweede...

Investeerder ASV neemt UnameIT over

Investeerder Automotive Software Ventures (ASV) heeft per 1 juli 2014 voor een onbekend bedrag UnameIT overgenomen. Dit is de leverancier van de crm-applicatie...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Gratis app bouwen met Facebook als CMS

Met video  Bij de Duitse softwaremaker Tobit Software is een smartphone-app gratis te downloaden waarmee bedrijven, instellingen en communities zelf een native app kunnen...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Hoe ik mijn invloed als ICT-manager vergroot

Simpelweg valt of staat een crm-systeem bij de begeleiding door de juiste manager. Een ict-manager is verantwoordelijk voor ict-vraagstukken binnen een...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

De Friesland verbetert klantcontact met Lync

De Friesland Zorgverzekeraar verwerkt klantcontacten sneller en beter door een nieuwe infrastructuur waarin Microsoft Lync en Customer Interaction Center (CIC)...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.