Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 36 experts, onder wie: René Boekman, Rik Dubbink, Herman Heller, Victor de Pan, Luuk Roovers, Jasper Hartog, Paul Muller, Emo Prins, Lennart de Graaff en Bart van Maarseveen.

Rode Kruis vernieuwt collectesysteem Stb

Het Rode Kruis in Nederland heeft een nieuw collectesysteem geïmplementeerd. Met deze Stb CollecteSuite verwacht de hulporganisatie het gehele proces en met...

'iDEAL-storingen harder aanpakken'

Winkeliers en webwinkeliers willen dat de Nederlandse bancaire sector meer doet om het aantal storingen met online betaaldienst iDeal te voorkomen. Ze vinden...

Oracle: Focus op licenties is grootste gevaar

'Digital disruption', zo omschrijft Oracle de huidige situatie waarin verhoudingen op zakelijk en maatschappelijk gebied opgeschud worden door...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

Het hoofdpijndossier StiPP

Hoofdpijndossiers zijn het. Werkgevers die geconfronteerd worden met de Wet verplichte deelneming in een bedrijfstakpensioenfonds 2000. De overtuiging dat geen...

Waarom upgrades wél leuk zijn

Heeft u ook wel eens een auto gehuurd op vakantie? Als zuinige Nederlanders zijn we geneigd een kleiner type te nemen dan dat we zelf bezitten. We zijn dan...

Witlox Van den Boomen werkt met digitaal dossier

Witlox Van den Boomen heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft Sharpoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de...

Verzekeraar Generali vertrouwt op Promis

Hoe onderscheid je jezelf als verzekeraar van de concurrentie? Uiteraard op prijs, maar een goede en snelle service is minstens zo belangrijk. En dat is nu...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.