Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 36 experts, onder wie: Radboud Heinink, Luuk Roovers, Jeroen van Scherpenzeel, Bart van Maarseveen, Rik Dubbink, Menno Heesbeen, Jasper Hartog, Herman Heller, Sander van Oversteeg en Niek Huijsmans.

CRMWaypoint helpt Amnesty met Salesforce

Crm-dienstverlener CRMWaypoint implementeert crm-software van Salesforce.com bij de Nederlandse afdeling van mensenrechtenorganisatie Amnesty International....

EPiServer en Ektron kondigen fusie aan

Het Zweedse EPiServer en het Amerikaanse Ektron gaan fuseren. De gefuseerde bedrijven zullen verder gaan onder de naam EPiServer, maar blijven de aparte merken...

Oracle: Focus op licenties is grootste gevaar

'Digital disruption', zo omschrijft Oracle de huidige situatie waarin verhoudingen op zakelijk en maatschappelijk gebied opgeschud worden door...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

Waarom upgrades wél leuk zijn

Heeft u ook wel eens een auto gehuurd op vakantie? Als zuinige Nederlanders zijn we geneigd een kleiner type te nemen dan dat we zelf bezitten. We zijn dan...

Het verschil tussen responsive en adaptive CRM

Responsive en adaptive webdesigns zijn vaak gebruikte termen. Responsive is vooral in opkomst en zal veelvuldig in gebruik genomen gaan worden, vanwege de...

Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. 'Voor ons is...

ICT Automatisering implementeert Pardot

Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.

Waarom marketing gepersonaliseerd moet zijn

Personalisatie geldt als de belangrijkste component van toekomstige marketingactiviteiten, zo luiden de uitkomsten......