Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 35 experts, onder wie: Remco Jansen, Jarno van Hurne, Sander van Oversteeg, Jeroen Zijlmans, Marielle Dellemijn, Aad van der Velden, Kuno Klumpers, Luuk Roovers, Jeroen van Scherpenzeel en Yann Toutant.

BT virtualiseert contactcenters Emirates

Luchtvaartmaatschappij Emirates en BT hebben een nieuwe zesjarige overeenkomst gesloten. BT zal de maatschappij voorzien van wereldwijde contactcenterdiensten...

HintTech gaat op in Amerikaans Tahzoo

HintTech, aanbieder van technische digitale marketingdiensten, gaat samen met de Amerikaanse branchegenoot Tahzoo uit Washinton DC. De bedrijven zullen verder...

CCS steekt met verzekeringssoftware grens over

Steeds meer leveranciers van verzekeringssoftware lopen in Nederland tegen de grenzen van de groei aan. Met hulp van investeerders wordt vervolgens de sprong...

Oracle: Focus op licenties is grootste gevaar

'Digital disruption', zo omschrijft Oracle de huidige situatie waarin verhoudingen op zakelijk en maatschappelijk gebied opgeschud worden door...

Bereid je voor op een IT-ramp

Voor het omgaan met calamiteiten volgens business continuity management en disaster recovery zijn goed opgezette gestructureerde plannen nodig. Onderscheid kan...

Het hoofdpijndossier StiPP

Hoofdpijndossiers zijn het. Werkgevers die geconfronteerd worden met de Wet verplichte deelneming in een bedrijfstakpensioenfonds 2000. De overtuiging dat geen...

Witlox Van den Boomen werkt met digitaal dossier

Witlox Van den Boomen heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft Sharpoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de...

Verzekeraar Generali vertrouwt op Promis

Hoe onderscheid je jezelf als verzekeraar van de concurrentie? Uiteraard op prijs, maar een goede en snelle service is minstens zo belangrijk. En dat is nu...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.