Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 26 experts, onder wie: Jos Schreurs, Jarno van Hurne, Niels Rekers, Menno Heesbeen, Victor de Pan, Radboud Heinink, Jeroen Zijlmans, Frank Hartog, Udesh Jadnanansing en Paul Muller.

Verint integreert videobellen van Vidyo

De videosamenwerkingstechnologie van softwareleverancier Vidyo wordt geïntegreerd in de softwareoplossingen voor service aan klanten van Verint. Bedrijven die...

80 procent boekhoudsoftwaremarkt kan UBL aan

De leveranciers van boekhoudsoftware die inmiddels universal business language (ubl) als standaardformaat voor e-factureren gebruiken naast pdf, bedienen zo’n...

Asten gaat maanden eerder mobiel dan gepland

De gemeente Asten in Noord-Brabant heeft de softwareoplossing voor klantcontact en het proces melding openbare ruimte van ict-dienstverlener Exxellence...

CCS steekt met verzekeringssoftware grens over

Steeds meer leveranciers van verzekeringssoftware lopen in Nederland tegen de grenzen van de groei aan. Met hulp van investeerders wordt vervolgens de sprong...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.