Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Edwin Jongsma, Daphne Depasse, Jos Schreurs, Kuno Klumpers, Niels Rekers, Willem Massier, Paul Rakké, Guido Vrijdag, Marielle Dellemijn en Rik Dubbink.

Vanad vernieuwt contactcenter Amsterdam

Vanad Group heeft de Europese aanbesteding voor het realiseren van de nieuwe technische voorzieningen voor het contactcenter van de gemeente Amsterdam in de...

Efficy opent CRM-kantoor in Luxemburg

Efficy, de Brusselse leverancier van software voor klantrelatiebeheer en servicemanagement, heeft een kantoor in Luxemburg geopend. Bij het bedrijf werken in...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Gratis app bouwen met Facebook als CMS

Met video  Bij de Duitse softwaremaker Tobit Software is een smartphone-app gratis te downloaden waarmee bedrijven, instellingen en communities zelf een native app kunnen...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Hoe ik mijn invloed als ICT-manager vergroot

Simpelweg valt of staat een crm-systeem bij de begeleiding door de juiste manager. Een ict-manager is verantwoordelijk voor ict-vraagstukken binnen een...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

De Friesland verbetert klantcontact met Lync

De Friesland Zorgverzekeraar verwerkt klantcontacten sneller en beter door een nieuwe infrastructuur waarin Microsoft Lync en Customer Interaction Center (CIC)...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.