Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Sander van Oversteeg, Remco Coumou, Paul Muller, Luuk Roovers, Paul Rakké, Harry van der Lint, Guido Vrijdag, Jos Schreurs, Radboud Heinink en Chahid Kharmich.

Arnhem werkt zaakgericht met Green Valley

De gemeente Arnhem heeft een contract met Green Valley getekend voor de levering, implementatie en het onderhoud van een systeem voor klant- en zaakgericht...

Acuity neemt meerderheidsbelang in AC Portal

Ict-dienstverlener Acuity neemt AC Portal grotendeels over. Dat bedrijf is de eigenaar van MijnAccountantsPortal. De overgenomen softwarleverancier was...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Online en offline retail gaan integreren

Zijn fysieke winkels binnenkort geschiedenis en kopen we voortaan alleen nog via onze smartphone? Kunnen we in de toekomst geen artikelen meer vastpakken of...

Hemelsbrede toekomst OV-chipkaart

De discussie over de OV-chipkaart laait weer op. Tijd om te kiezen voor eenvoud: schrap de check-out en introduceer ‘Hemelsbreed reizen’. Het kan met de...

ICT Automatisering implementeert Pardot

Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.