Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Marielle Dellemijn, Duco Boer, Niek Huijsmans, Marie-José Veerhuis, Harry van der Lint, Rik Dubbink, Chahid Kharmich, Kevin Bouwmeester, Lennart de Graaff en Niels Rekers.

IBM en SAP sluiten gigantisch cloudpact

Bedrijfssoftwarereus SAP en ict-reus IBM gaan een wereldwijde strategische samenwerking aan. Het pact tussen de grote ict-bedrijven is gericht is op de adoptie...

HAN kiest Advitrae voor onderwijslogistiek

Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) heeft na een aanbesteding gekozen voor Xedule als nieuwe applicatie voor de onderwijslogistiek. Dit systeem voor het...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

De knop van 300 miljoen

In 2009 schreef Jared M. Spool een artikel getiteld ‘De knop van 300 miljoen’. Het artikel bespreekt een onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van een...

Keuze expeditiesoftware is geen sinecure

Expediteurs werken in een complexe sector door een uiteenlopende samenstelling van supply chains, pieken en dalen in de vraag en diversiteit in taal, cultuur...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

PostNL bouwt communities met Salesforce

PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.