Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 35 experts, onder wie: Frank Hartog, Harry van der Lint, Aad van der Velden, Luuk Roovers, Paul Rakké, Jeroen van Scherpenzeel, Duco Boer, Sander van Oversteeg, Rik Dubbink en Herman Heller.

KLM zet zelf-lerende online helpdesk in

Luchtvaartmaatschappij KLM maakt gebruik van de dienst van de Nederlandse leverancier van selfservice-oplossingen CX Company voor zijn online helpdesk. Via...

Salesforce-partner CRMWaypoint breidt uit

Crm-dienstverlener CRMWaypoint uit Hilversum breidt uit. De partnerleverancier van Salesforce.com verdubbelt de kantoorruimte. Het verruilt de vierde etage van...

CCS steekt met verzekeringssoftware grens over

Steeds meer leveranciers van verzekeringssoftware lopen in Nederland tegen de grenzen van de groei aan. Met hulp van investeerders wordt vervolgens de sprong...

Oracle: Focus op licenties is grootste gevaar

'Digital disruption', zo omschrijft Oracle de huidige situatie waarin verhoudingen op zakelijk en maatschappelijk gebied opgeschud worden door...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.