Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 35 experts, onder wie: Niels Rekers, Marie-José Veerhuis, René Boekman, Victor de Pan, Remco Jansen, Yann Toutant, Edwin Jongsma, Lennart de Graaff, Frank Hartog en Paul Rakké.

Onderbanken heeft primeur zaaksysteem Djuma

De gemeente Onderbanken voert een organisatieverandering door waarbij het concept zaakgericht werken wordt omarmd. Centraal in deze manier van werken staat het...

Redmore Group koopt Triple S Unlimited

De Redmore Group, een detacherings- en consultancybureau in de financiële sector, heeft Triple S Unlimited overgenomen. Dit bedrijf uit Nijkerk levert...

CCS steekt met verzekeringssoftware grens over

Steeds meer leveranciers van verzekeringssoftware lopen in Nederland tegen de grenzen van de groei aan. Met hulp van investeerders wordt vervolgens de sprong...

Oracle: Focus op licenties is grootste gevaar

'Digital disruption', zo omschrijft Oracle de huidige situatie waarin verhoudingen op zakelijk en maatschappelijk gebied opgeschud worden door...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.