Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Radboud Heinink, Aad van der Velden, René Boekman, Yann Toutant, Guido Vrijdag, Duco Boer, Jeroen Zijlmans, Kuno Klumpers, Chahid Kharmich en Jarno van Hurne.

Cition int met Xerox parkeerboete buitenland

Cition, de beheerder van betaalde parkeerplaatsen in Amsterdam, zet de webportaal-oplossing Compliance van Xerox in om parkeerboetes voor buitenlandse...

Inventum vervangt spreadsheets met Salesforce

Inventum, ontwikkelaar en producent van warmwaterapparatuur, heeft gekozen voor de oplossingen van Salesforce.com om de verkoop- en serviceprocessen te...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Gratis app bouwen met Facebook als CMS

Met video  Bij de Duitse softwaremaker Tobit Software is een smartphone-app gratis te downloaden waarmee bedrijven, instellingen en communities zelf een native app kunnen...

Keuze expeditiesoftware is geen sinecure

Expediteurs werken in een complexe sector door een uiteenlopende samenstelling van supply chains, pieken en dalen in de vraag en diversiteit in taal, cultuur...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Santander stapt over naar CIC van Interactive

Santander Consumer Finance heeft succesvol de implementatie afgerond van Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Zowel de medewerkers...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.