Topic Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Nieuws, achtergronden, expert-opinies en whitepapers over CRM (Customer Relationship Management), hier gedefinieerd als: Een werkwijze en technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. Dit topic wordt ondersteund door 37 experts, onder wie: Luuk Roovers, Daphne Depasse, Harry van der Lint, Emiel Putman, Paul Rakké, Aad van der Velden, Rik Dubbink, Kuno Klumpers, Herman Heller en Jarno van Hurne.

Webhelp telt vier miljoen neer voor R Systems

Webhelp Nederland (voorheen SNT) heeft voor vier miljoen euro callcenter R Systems Europe uit Enschede overgenomen. R Systems Europe levert technische...

KPMG biedt 26 miljoen voor Microsoft-provider

Adviesbureau KPMG wil de internationale ict-dienstverlener Crimsonwing overnemen. Het heeft een bod uitgebracht van 26 miljoen euro op de aandelen. Crimsonwing...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

35 procent organisaties zet cloudapplicaties in

35 procent van de organisaties met vijftig of meer werknemers maakt gebruik van één of meerdere applicaties uit de cloud. Dat is een stijging van 40 procent...

Het verschil tussen responsive en adaptive CRM

Responsive en adaptive webdesigns zijn vaak gebruikte termen. Responsive is vooral in opkomst en zal veelvuldig in gebruik genomen gaan worden, vanwege de...

Online en offline retail gaan integreren

Zijn fysieke winkels binnenkort geschiedenis en kopen we voortaan alleen nog via onze smartphone? Kunnen we in de toekomst geen artikelen meer vastpakken of...

ICT Automatisering implementeert Pardot

Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.