Customer Relationship Management / Alle artikelen

Marketing automation manager gezocht

20-10-2014 Het lijkt alweer eeuwen geleden dat marketing gelijk stond aan het versturen van handmatig geprinte brieven. Tot voor kort was het ondenkbaar om duizenden...

Vodafone steekt 200 miljoen euro in ICT

20-10-2014 Vodafone Nederland maakt een grote vernieuwingsslag in de systemen voor klantregistratie, verkoop en dienstverlening. Het bedrijf brengt 25 verschillende...

IBM en SAP sluiten gigantisch cloudpact

15-10-2014 Bedrijfssoftwarereus SAP en ict-reus IBM gaan een wereldwijde strategische samenwerking aan. Het pact tussen de grote ict-bedrijven is gericht is op de adoptie...

HAN kiest Advitrae voor onderwijslogistiek

13-10-2014 Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) heeft na een aanbesteding gekozen voor Xedule als nieuwe applicatie voor de onderwijslogistiek. Dit systeem voor het...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

03-10-2014 Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

PostNL bouwt communities met Salesforce

26-09-2014 PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden...

Trivento neemt Lovemycustomer over

23-09-2014 Ict-dienstverlener Trivento uit Bussum heeft Lovemycustomer (LMC) overgenomen. Deze Amsterdamse tweepitter levert een mobiele app voor marktonderzoek en...

'KCS verbetert klanttevredenheid'

10-09-2014 Tijdens The Tooling Event 2014 op 29 en 30 oktober zal Sander van der Moolen, consultant bij Infravision, een presentatie geven over de manier waarop...

Salesforce investeert in Europese datacentra

10-09-2014 Salesforce, leverancier van software-as-a-service (SaaS), opent dit jaar en in 2015 drie nieuwe datacenter-omgevingen in Europa. Voor een locatie in Frankrijk...

Salesforce trekt 100 miljoen uit voor innovatie

09-09-2014 Salesforce Ventures, de wereldwijde investeringsgroep van Salesforce.com, investeert via het Salesforce1-fonds honderd miljoen dollar (ruim 77,5 miljoen euro)...

De knop van 300 miljoen

08-09-2014 In 2009 schreef Jared M. Spool een artikel getiteld ‘De knop van 300 miljoen’. Het artikel bespreekt een onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van een...

Salesforce breidt ecosysteem wearables uit

04-09-2014 Leverancier van online crm-software Salesforce.com voegt een aantal nieuwe leveranciers van apparaten en apps toe aan zijn aanbod voor wearables. Het...

Cition int met Xerox parkeerboete buitenland

01-09-2014 Cition, de beheerder van betaalde parkeerplaatsen in Amsterdam, zet de webportaal-oplossing Compliance van Xerox in om parkeerboetes voor buitenlandse...

Inventum vervangt spreadsheets met Salesforce

27-08-2014 Inventum, ontwikkelaar en producent van warmwaterapparatuur, heeft gekozen voor de oplossingen van Salesforce.com om de verkoop- en serviceprocessen te...

SGR wil klantportaal reisgelden openen

27-08-2014 SGR, Stichting Garantiefonds Reisgelden, kiest CRM Partners uit Barneveld voor het realiseren van een online portaal voor zowel deelnemende reisorganisaties...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.