Customer Relationship Management / Alle artikelen

Santander stapt over naar CIC van Interactive

31-07-2014 Santander Consumer Finance heeft succesvol de implementatie afgerond van Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Zowel de medewerkers...

SafeNet: Datalekken raken vooral retail

30-07-2014 In de retailsector worden meer bestanden geschaad dan in enige andere branche. Dit blijkt uit onderzoek van securityleverancier SafeNet, dat in het tweede...

Investeerder ASV neemt UnameIT over

25-07-2014 Investeerder Automotive Software Ventures (ASV) heeft per 1 juli 2014 voor een onbekend bedrag UnameIT overgenomen. Dit is de leverancier van de crm-applicatie...

Vanad vernieuwt contactcenter Amsterdam

21-07-2014 Vanad Group heeft de Europese aanbesteding voor het realiseren van de nieuwe technische voorzieningen voor het contactcenter van de gemeente Amsterdam in de...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

21-07-2014 Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

OpenText Tempo Box gratis beschikbaar

16-07-2014 Opentext stelt Tempo Box gratis beschikbaar als onderdeel van zijn Content Suite 10.5 Platform. Klanten kunnen hierdoor bedrijfsinformatie inzien, delen en...

Efficy opent CRM-kantoor in Luxemburg

16-07-2014 Efficy, de Brusselse leverancier van software voor klantrelatiebeheer en servicemanagement, heeft een kantoor in Luxemburg geopend. Bij het bedrijf werken in...

Pantheon koopt ERP-pakket Odisy van PST

14-07-2014 Pantheon Automatisering uit Heerenveen neemt Odisy over van PST Business Services uit Tiel. Odisy is een softwarepakket voor enterprise resource planning (erp)...

Microsoft-partners sluiten pact procesindustrie

08-07-2014 Vier partnerleveranciers van Microsoft Dynamics hebben een internationale samenwerking gesloten. De samenwerking heeft de naam Absolute Process Partners. De...

Essent test apps voor verbetering CRM

07-07-2014 Energieleverancier Essent test de inzet van apps voor de verbetering van de dienstverlening aan klanten. Het gaat om een app die gekoppeld is aan slimme...

Helder Inzicht introduceert CRM-groeisprong

03-07-2014 In de e-dienst CRM-groeisprong gaat Helder Inzicht resultaatverplichting aan om crm beter operationeel te verankeren. CRM-groeisprong voegt de technische en...

Ricoh kiest Bravo Solution voor inkoopexpertise

01-07-2014 Ricoh Nederland heeft een samenwerkingsverband met het Italiaanse Bravo Solutions gesloten. Deze specialist in inkoopmanagement biedt het printerconcern...

Hypotheker heeft meeste online klantcontact

30-06-2014 Een derde van de hypothekers heeft via internet contact met klanten. Daarmee is die branche koploper in online samenwerking met klanten in de financiële...

Interactive Intelligence komt met PureCloud

26-06-2014 PureCloud van Interactive Intelligence is de tweede generatie clouddiensten voor communicatie, samenwerking en klantinteractie. Gebaseerd op de gedistribueerde...

Good komt met Salesforce1-app

24-06-2014 Good Technology presenteert Good for Salesforce1. Deze mobiele app biedt hogere productiviteit met integratie van Salesforce CRM en containerplatforms. Good...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.