Customer Relationship Management / Alle artikelen

'iDEAL-storingen harder aanpakken'

25-03-2015 Winkeliers en webwinkeliers willen dat de Nederlandse bancaire sector meer doet om het aantal storingen met online betaaldienst iDeal te voorkomen. Ze vinden...

Witlox Van den Boomen werkt met digitaal dossier

25-03-2015 Witlox Van den Boomen heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft Sharpoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de...

CRM Partners opent kantoor in Engeland

11-03-2015 CRM Partners uit Barneveld heeft plannen om een vestiging te openen in Engeland. De Microsoft-partner bedient zijn Engelse klanten nu nog vanuit Nederland. De...

Verzekeraar Generali vertrouwt op Promis

11-03-2015 Hoe onderscheid je jezelf als verzekeraar van de concurrentie? Uiteraard op prijs, maar een goede en snelle service is minstens zo belangrijk. En dat is nu...

HCL en Aegon openen ontwikkelstudio Voorburg

10-03-2015 De Indiase offshore-specialist heeft een ontwikkelcentrum geopend in Voorburg, in nauwe samenwerking met verzekeringsconcern én grote klant Aegon. In deze...

Kofax koopt Aia voor 19,5 miljoen dollar

03-03-2015 Het Amerikaanse Kofax heeft voor 19,5 miljoen euro Aia Holding uit Nijmegen overgenomen. Dit bedrijf levert managementsoftware voor klantcommunicatie en...

Pegasystems vernieuwt Pega Marketing

24-02-2015 Pegasystems kondigt de nieuwste release aan van zijn marketingapplicatie. Door een geïntegreerde aanpak vereenvoudigt Pega Marketing het campagnemanagement...

Verzekeraars werken aan digitale poliskluis

24-02-2015 Het Verbond van Verzekeraars, de belangenvereniging van particuliere verzekeraars, laat een digitale poliskluis bouwen, waarin consumenten al hun particuliere...

Vanad Group betreedt Duitse markt

20-02-2015 Ict-dienstverlener Vanad Group heeft een kantoor geopend in de Duitse stad Essen in de deelstaat Noordrijn-Westfalen. Vanuit die locatie zet het bedrijf een...

Objectif Lune komt met Capture OnTheGo

13-02-2015 Objectif Lune heeft met de introductie van Capture OnTheGo een mobiele toepassing met digitale verwerking van transactionele documenten op de markt gebracht....

BKKC kiest voor Salesforce en CRMWaypoint

10-02-2015 Het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur (BKKC) gaat het klantcontact verbeteren door het crm-systeem Salesforce te gebruiken. Kenniscentrum CRMWaypoint...

KPN verkoopt SNT Duitsland aan Livia

03-02-2015 KPN heeft overeenstemming bereikt over de verkoop van zijn Duitse dochter SNT Deutschland aan Livia Group, een in München en Wenen gevestigd industrieel...

Objectif Lune biedt PlanetPress Connect

03-02-2015 Objectif Lune voegt Planetpress Connect toe aan zijn productlijn. Het uiteindelijke doel van het ontwikkelteam was verbetering van zakelijke communicatie en...

Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

30-01-2015 Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. 'Voor ons is...

Waarom upgrades wél leuk zijn

28-01-2015 Heeft u ook wel eens een auto gehuurd op vakantie? Als zuinige Nederlanders zijn we geneigd een kleiner type te nemen dan dat we zelf bezitten. We zijn dan...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.