Customer Relationship Management / Alle artikelen

Verint integreert videobellen van Vidyo

28-08-2015 De videosamenwerkingstechnologie van softwareleverancier Vidyo wordt geïntegreerd in de softwareoplossingen voor service aan klanten van Verint. Bedrijven die...

80 procent boekhoudsoftwaremarkt kan UBL aan

26-08-2015 De leveranciers van boekhoudsoftware die inmiddels universal business language (ubl) als standaardformaat voor e-factureren gebruiken naast pdf, bedienen zo’n...

HSO versterkt Dynamics CRM-kant met @Work

18-08-2015 Microsoft Dynamics-dienstverlener HSO uit Veenendaal neemt @Work Management Associates over. Dit is een specialist op het gebied van de verkoop, implementatie...

Aspect Software neemt Linquasys over

13-08-2015 Aspect Software, een Amerikaanse leverancier van software voor contactcenters en helpdesks, heeft de Linguasys gekocht, een leverancier van interactive text...

Exxellence helpt Asten met werkverdeling

13-08-2015 Ict-dienstverlener Exxellence heeft bij de Noord-Brabantse gemeente Asten het mobiele platform vernieuwd. Hierdoor kunnen buitendienstmedewerkers meldingen van...

Asten gaat maanden eerder mobiel dan gepland

13-08-2015 De gemeente Asten in Noord-Brabant heeft de softwareoplossing voor klantcontact en het proces melding openbare ruimte van ict-dienstverlener Exxellence...

Trigger passief talent in de zomer

10-08-2015 Naar verwachting gaan 7,6 miljoen Nederlanders op vakantie deze zomer. In tegenstelling tot wat veel mensen verwachten staat de arbeidsmarkt niet stil en het...

Weg met papieren facturen

28-07-2015 Papieren facturen, vroeger waren we er dol op. In vele maten en kleuren kwamen ze binnen. Prachtige logo’s, mooie lettertypes, papier met watermerk, je kon het...

Pegasystems verbetert Pega 7 platform

27-07-2015 Pegasystems heeft Pega 7 op een aantal belangrijke punten verbeterd. Pega 7 is een modelgedreven applicatie-ontwikkelomgeving en het platform voor Pega’s...

KLM zet zelf-lerende online helpdesk in

23-07-2015 Luchtvaartmaatschappij KLM maakt gebruik van de dienst van de Nederlandse leverancier van selfservice-oplossingen CX Company voor zijn online helpdesk. Via...

Salesforce-partner CRMWaypoint breidt uit

17-07-2015 Crm-dienstverlener CRMWaypoint uit Hilversum breidt uit. De partnerleverancier van Salesforce.com verdubbelt de kantoorruimte. Het verruilt de vierde etage van...

Onderbanken heeft primeur zaaksysteem Djuma

29-06-2015 De gemeente Onderbanken voert een organisatieverandering door waarbij het concept zaakgericht werken wordt omarmd. Centraal in deze manier van werken staat het...

Mtel verzorgt klantcontact met Aspect

23-06-2015 Mtel moest zijn bestaande IVR-platform vervangen, omdat deze end-of-life was. Het ging om een traditioneel TDM-platform dat niet langer in staat was te voldoen...

Lezers lezen: 'Managementroman' is voor starters

22-06-2015 Coach/trainer Amalia Deekman geeft op persoonlijke titel haar mening over 'Creëer een band met je klant. Managementroman voor professionals die (niet)...

Redmore Group koopt Triple S Unlimited

17-06-2015 De Redmore Group, een detacherings- en consultancybureau in de financiële sector, heeft Triple S Unlimited overgenomen. Dit bedrijf uit Nijkerk levert...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.