Customer Relationship Management / Opinie

Trigger passief talent in de zomer

10-08-2015 Naar verwachting gaan 7,6 miljoen Nederlanders op vakantie deze zomer. In tegenstelling tot wat veel mensen verwachten staat de arbeidsmarkt niet stil en het...

Weg met papieren facturen

28-07-2015 Papieren facturen, vroeger waren we er dol op. In vele maten en kleuren kwamen ze binnen. Prachtige logo’s, mooie lettertypes, papier met watermerk, je kon het...

Bereid je voor op een IT-ramp

04-05-2015 Voor het omgaan met calamiteiten volgens business continuity management en disaster recovery zijn goed opgezette gestructureerde plannen nodig. Onderscheid kan...

Het hoofdpijndossier StiPP

10-04-2015 Hoofdpijndossiers zijn het. Werkgevers die geconfronteerd worden met de Wet verplichte deelneming in een bedrijfstakpensioenfonds 2000. De overtuiging dat geen...

Waarom upgrades wél leuk zijn

28-01-2015 Heeft u ook wel eens een auto gehuurd op vakantie? Als zuinige Nederlanders zijn we geneigd een kleiner type te nemen dan dat we zelf bezitten. We zijn dan...

Het verschil tussen responsive en adaptive CRM

17-12-2014 Responsive en adaptive webdesigns zijn vaak gebruikte termen. Responsive is vooral in opkomst en zal veelvuldig in gebruik genomen gaan worden, vanwege de...

Online en offline retail gaan integreren

10-11-2014 Zijn fysieke winkels binnenkort geschiedenis en kopen we voortaan alleen nog via onze smartphone? Kunnen we in de toekomst geen artikelen meer vastpakken of...

Hemelsbrede toekomst OV-chipkaart

24-10-2014 De discussie over de OV-chipkaart laait weer op. Tijd om te kiezen voor eenvoud: schrap de check-out en introduceer ‘Hemelsbreed reizen’. Het kan met de...

Marketing automation manager gezocht

20-10-2014 Het lijkt alweer eeuwen geleden dat marketing gelijk stond aan het versturen van handmatig geprinte brieven. Tot voor kort was het ondenkbaar om duizenden...

De knop van 300 miljoen

08-09-2014 In 2009 schreef Jared M. Spool een artikel getiteld ‘De knop van 300 miljoen’. Het artikel bespreekt een onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van een...

Keuze expeditiesoftware is geen sinecure

18-08-2014 Expediteurs werken in een complexe sector door een uiteenlopende samenstelling van supply chains, pieken en dalen in de vraag en diversiteit in taal, cultuur...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

21-07-2014 Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Hoe ik mijn invloed als ICT-manager vergroot

19-06-2014 Simpelweg valt of staat een crm-systeem bij de begeleiding door de juiste manager. Een ict-manager is verantwoordelijk voor ict-vraagstukken binnen een...

Hogere conversie in B2B-markt door WK-acties

17-06-2014 Nu het WK voetbal in Brazilië is begonnen, zijn er volop campagnes gestart om de aandacht van de consument te trekken. Maar ook in de zakenwereld is de term...

SEPA: nieuwe ronde, nieuwe kansen

22-01-2014 De media staan bol van nieuws over het betalingssysteem SEPA, zeker nu bekend is geworden dat de deadline is verschoven door de Europese Commissie.

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.