Customer Relationship Management / Opinie

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

21-07-2014 Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Hoe ik mijn invloed als ICT-manager vergroot

19-06-2014 Simpelweg valt of staat een crm-systeem bij de begeleiding door de juiste manager. Een ict-manager is verantwoordelijk voor ict-vraagstukken binnen een...

Hogere conversie in B2B-markt door WK-acties

17-06-2014 Nu het WK voetbal in Brazilië is begonnen, zijn er volop campagnes gestart om de aandacht van de consument te trekken. Maar ook in de zakenwereld is de term...

SEPA: nieuwe ronde, nieuwe kansen

22-01-2014 De media staan bol van nieuws over het betalingssysteem SEPA, zeker nu bekend is geworden dat de deadline is verschoven door de Europese Commissie.

De invloed van klantenservice

16-01-2014 Een dag niet geluisterd is een dag niet geleerd. Klanten vertellen ons expliciet en impliciet veel over hoe ze service en producten ervaren, maar wat doen...

Enterprise architect heeft recht op eigen webtool

06-01-2014 Neemt u een verkoper serieus die geen crm-tool heeft? Neemt u een it-manager serieus die geen cmdb-tool heeft? Deze blog laat zeven argumenten zien waarom het...

ITSM in de cloud is onvermijdelijk

11-12-2013 It service management (Itsm) is een raar fenomeen. De Itsm-oplossingen waar veel it-afdelingen nog mee werken, zijn vaak ouder en meer achterhaald dan de tools...

Optimaliseer je go-to-market strategie

09-10-2013 It-leveranciers met als doelgroep het mkb, moeten hun go-to-market strategie optimaliseren om te overleven. In het verleden was het normaal dat it-leveranciers...

Sta open voor 'Consumerization of CRM'

27-08-2013 De meeste customer relationship management (crm)-oplossingen hebben een duidelijke business to Bbsiness-focus. Traditioneel werd hier ook de meeste omzet uit...

Lead Nurturing in zeven stappen

14-08-2013 Uitblinken in lead nurturing betekent 50 procent meer sales ready leads met een 33 procent lagere investering in marketing, aldus Pardot (Salesforce). Oftewel...

CRM en big data vormen succesvolle combinatie

01-07-2013 Crm wordt binnen de meeste organisaties voornamelijk gebruikt voor beheren van klantgegevens, het ondersteunen van het verkoop- en serviceproces en het...

Social media is gevaarlijk goede marketingtool

19-06-2013 We leven al jaren in een digitaal tijdperk en kunnen ons al niet meer een leven bedenken zonder social media. Voor degene die de afgelopen jaren onder een...

BYOD onmogelijk door logge software

13-05-2013 De meeste van jullie zullen het wel hebben gelezen dat volgens een rapport van Gartner in 2017 de helft van de werkgevers bring your own device wil...

IT-bedrijven zijn nog steeds conservatief

01-05-2013 Als ik een gemiddeld it-bedrijf vraag naar zijn 'nique selling proposition (usp)' vertellen ze mij altijd het zelfde: ze zijn innovatief, meedenkend,...

We gaan weer luisteren naar klanten

22-03-2013 Waar het voor consumenten en bedrijven heel normaal is om je via internet te oriënteren op je aankopen, deze online aan te schaffen en ergens in een winkel of...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.