Customer Relationship Management / Opinie

Hemelsbrede toekomst OV-chipkaart

24-10-2014 De discussie over de OV-chipkaart laait weer op. Tijd om te kiezen voor eenvoud: schrap de check-out en introduceer ‘Hemelsbreed reizen’. Het kan met de...

Marketing automation manager gezocht

20-10-2014 Het lijkt alweer eeuwen geleden dat marketing gelijk stond aan het versturen van handmatig geprinte brieven. Tot voor kort was het ondenkbaar om duizenden...

De knop van 300 miljoen

08-09-2014 In 2009 schreef Jared M. Spool een artikel getiteld ‘De knop van 300 miljoen’. Het artikel bespreekt een onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van een...

Keuze expeditiesoftware is geen sinecure

18-08-2014 Expediteurs werken in een complexe sector door een uiteenlopende samenstelling van supply chains, pieken en dalen in de vraag en diversiteit in taal, cultuur...

Maak salesprestaties inzichtelijk met CRM

21-07-2014 Profit organisaties zijn gebaat bij het maken van winst. Het is voor hen belangrijk om de resultaten van de salesafdeling nauwkeurig bij te houden. Een...

Hoe ik mijn invloed als ICT-manager vergroot

19-06-2014 Simpelweg valt of staat een crm-systeem bij de begeleiding door de juiste manager. Een ict-manager is verantwoordelijk voor ict-vraagstukken binnen een...

Hogere conversie in B2B-markt door WK-acties

17-06-2014 Nu het WK voetbal in Brazilië is begonnen, zijn er volop campagnes gestart om de aandacht van de consument te trekken. Maar ook in de zakenwereld is de term...

SEPA: nieuwe ronde, nieuwe kansen

22-01-2014 De media staan bol van nieuws over het betalingssysteem SEPA, zeker nu bekend is geworden dat de deadline is verschoven door de Europese Commissie.

De invloed van klantenservice

16-01-2014 Een dag niet geluisterd is een dag niet geleerd. Klanten vertellen ons expliciet en impliciet veel over hoe ze service en producten ervaren, maar wat doen...

Enterprise architect heeft recht op eigen webtool

06-01-2014 Neemt u een verkoper serieus die geen crm-tool heeft? Neemt u een it-manager serieus die geen cmdb-tool heeft? Deze blog laat zeven argumenten zien waarom het...

ITSM in de cloud is onvermijdelijk

11-12-2013 It service management (Itsm) is een raar fenomeen. De Itsm-oplossingen waar veel it-afdelingen nog mee werken, zijn vaak ouder en meer achterhaald dan de tools...

Optimaliseer je go-to-market strategie

09-10-2013 It-leveranciers met als doelgroep het mkb, moeten hun go-to-market strategie optimaliseren om te overleven. In het verleden was het normaal dat it-leveranciers...

Sta open voor 'Consumerization of CRM'

27-08-2013 De meeste customer relationship management (crm)-oplossingen hebben een duidelijke business to Bbsiness-focus. Traditioneel werd hier ook de meeste omzet uit...

Lead Nurturing in zeven stappen

14-08-2013 Uitblinken in lead nurturing betekent 50 procent meer sales ready leads met een 33 procent lagere investering in marketing, aldus Pardot (Salesforce). Oftewel...

CRM en big data vormen succesvolle combinatie

01-07-2013 Crm wordt binnen de meeste organisaties voornamelijk gebruikt voor beheren van klantgegevens, het ondersteunen van het verkoop- en serviceproces en het...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.