Customer Relationship Management / Praktijk

Praktijkcase aanmelden

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

03-10-2014 Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

PostNL bouwt communities met Salesforce

26-09-2014 PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden...

Santander stapt over naar CIC van Interactive

31-07-2014 Santander Consumer Finance heeft succesvol de implementatie afgerond van Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Zowel de medewerkers...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

07-03-2014 MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

De Friesland verbetert klantcontact met Lync

20-12-2013 De Friesland Zorgverzekeraar verwerkt klantcontacten sneller en beter door een nieuwe infrastructuur waarin Microsoft Lync en Customer Interaction Center (CIC)...

Mylaps optimaliseert met Salesforce CRM

19-12-2013 Mylaps, een van oorsprong Nederlandse organisatie, is marktleider op het gebied van elektronische tijdregistratie voor sport. Het pipeline management van de...

Ziggo wil naar compleet klantbeeld met SAS

15-11-2013 Met zeer veel klanten in een concurrerende markt is het essentieel de marketing- en verkoopprocessen zo in te richten dat de relatie met de klant optimaal is....

Raad voor de Kinderbescherming kiest voor Veeam

12-11-2013 De Raad voor de Kinderbescherming gaat voor virtualisatie om de beschikbaarheid van bedrijfskritische applicaties te garanderen. Tijdens het...

Met video

Trainer SN combineert lokaal ERP en CRM in de cloud

08-02-2013 Trainings- en adviesbureau Schouten & Nelissen in Zaltbommel combineert een lokaal draaiend erp-systeem met een crm-systeem uit de cloud. Een dergelijke...

Oost NV volgt regionale innovativiteit

13-11-2012 Ontwikkelingsmaatschappij Oost Nederland NV (Oost NV) stimuleert de kenniseconomie in de regio's Gelderland en Overijssel en houdt hiervoor onder andere...

Sanoma Media kent klanten beter dankzij SAS

22-10-2012 Sanoma Media is een multimediaal, of anders gezegd een crossmediaal bedrijf waar tijdschriften en digitale media geïntegreerd zijn. Het optimaal inspelen op de...

Reisbranche start met Document Exchange-oplossing

18-10-2012 Efficiency en kwaliteit zijn de sleutelwoorden in driehoeksrelatie reiziger, reisbureau, touroperator. Resultaat: door het MYANVR-platform ontvangt de...

PET Power stelt dienstverlening aan klant centraal

16-10-2012 Pulse-oplossingen faciliteren onderscheidende service in hevig concurrerende verpakkingswereld. PET Power produceert en levert door heel Europa...

Avanade stroomlijnt bedrijfsvoering bij Azelis

07-09-2012 Azelis, van speciale chemicaliën, heeft zijn efficiënte en bedrijfsvoering verbeterd met de door Avanade uitgevoerde implementatie van gelaagde...

CityDotz helpt VVV-kantoren bij digitaal loket

03-09-2012 VVV-kantoren kunnen met behulp van CityDotz hun dienstverlening niet alleen veiligstellen, maar zelfs uitbreiden en het gastheerschap dichtbij de consument...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.