Customer Relationship Management / Praktijk

Praktijkcase aanmelden

Mtel verzorgt klantcontact met Aspect

23-06-2015 Mtel moest zijn bestaande IVR-platform vervangen, omdat deze end-of-life was. Het ging om een traditioneel TDM-platform dat niet langer in staat was te voldoen...

Mosa zet XenDesktop en NetScaler in

15-06-2015 Koninklijke Mosa is een innovatieve fabrikant van wand- en vloertegels, opgericht in 1883. Met tegels van kwalitatief en esthetisch hoog niveau draagt Mosa bij...

Witlox Van den Boomen werkt met digitaal dossier

25-03-2015 Witlox Van den Boomen heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft Sharpoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de...

Verzekeraar Generali vertrouwt op Promis

11-03-2015 Hoe onderscheid je jezelf als verzekeraar van de concurrentie? Uiteraard op prijs, maar een goede en snelle service is minstens zo belangrijk. En dat is nu...

Racktime verbetert Fieldcare met Salesforce

30-01-2015 Toen 2011 Racktime vastliep bij de zoveelste crm-oplossing kwam oprichter Hans Knipscheer in aanraking met de platform-gedachte van Force.com. 'Voor ons is...

ICT Automatisering implementeert Pardot

29-10-2014 Afgelopen zomer heeft ICT Automatisering het crm-systeem en het marketing platform Pardot van Salesforce.com uitgerold in de eigen organisatie. Het bedrijf...

CustomerPulse werkt met spraakherkenning

03-10-2014 Veel aandacht gaat tegenwoordig uit naar de customer experience of de customer journey. Menig bedrijf past daar ook hun contactcenter op aan of stelt hele...

PostNL bouwt communities met Salesforce

26-09-2014 PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden...

Santander stapt over naar CIC van Interactive

31-07-2014 Santander Consumer Finance heeft succesvol de implementatie afgerond van Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Zowel de medewerkers...

MKB Brandstof live met Pega-applicatie

07-03-2014 MKB Brandstof is live gegaan met een Pega-applicatie voor haar back-office. MKB Brandstof is een organisatie die als eerste een brandstofpas introduceerde voor...

De Friesland verbetert klantcontact met Lync

20-12-2013 De Friesland Zorgverzekeraar verwerkt klantcontacten sneller en beter door een nieuwe infrastructuur waarin Microsoft Lync en Customer Interaction Center (CIC)...

Mylaps optimaliseert met Salesforce CRM

19-12-2013 Mylaps, een van oorsprong Nederlandse organisatie, is marktleider op het gebied van elektronische tijdregistratie voor sport. Het pipeline management van de...

Ziggo wil naar compleet klantbeeld met SAS

15-11-2013 Met zeer veel klanten in een concurrerende markt is het essentieel de marketing- en verkoopprocessen zo in te richten dat de relatie met de klant optimaal is....

Raad voor de Kinderbescherming kiest voor Veeam

12-11-2013 De Raad voor de Kinderbescherming gaat voor virtualisatie om de beschikbaarheid van bedrijfskritische applicaties te garanderen. Tijdens het...

Met video

Trainer SN combineert lokaal ERP en CRM in de cloud

08-02-2013 Trainings- en adviesbureau Schouten & Nelissen in Zaltbommel combineert een lokaal draaiend erp-systeem met een crm-systeem uit de cloud. Een dergelijke...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

CRM

Voor het topic CRM zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van CRM. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.