Telecom / Opinie

De waarde van service voor een organisatie

26-03-2014 Steeds vaker lezen we dat organisaties moeite hebben zich te onderscheiden en dat het sec verkopen van een product of dienst niet meer afdoende is en...

Uitbesteden tweede fase datacenter computing

03-03-2014 De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd....

Alles zelf doen

19-02-2014 De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd....

De nieuwe Aanbestedingswet, wat zijn de ervaringen?

10-02-2014 De nieuwe Aanbestedingswet is nu ruim driekwart jaar in werking en van toepassing op alle grotere ict-aanbestedingen. Een mooi moment om terug te kijken en de...

5-negen beschikbaarheid is noodzaak

07-02-2014 De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd....

Zendmasten: Gewenst in plaats van verwenst

29-01-2014 Niet kunnen bellen op die momenten die wij nodig vinden, accepteren we steeds minder. Vooral als het belangrijke zaken betreft, zoals het bereiken van...

Zero Assessment

28-01-2014 De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens...

BYOD heeft impact op de inkoop van ICT

27-01-2014 Een belangrijke ontwikkelingen voor de inkoop van it is byod, wat staat voor de ontwikkeling dat medewerkers hun eigen apparatuur inzetten binnen de zakelijke...

Gaat 4G de telecommarkt verder ontwrichten?

24-01-2014 Afgelopen jaar hebben de drie gevestigde Nederlandse mobiele operators hun 4G proposities gelanceerd en Tele2 zal snel volgen. De vraag rijst welke impact 4G...

Connectivity als bedrijfskritische factor

21-01-2014 De ketting in datacommunicatie is net zo sterk als de zwakste schakel. Connectivity is een van de belangrijkste schakels, maar wordt nogal eens veronachtzaamd....

De invloed van klantenservice

16-01-2014 Een dag niet geluisterd is een dag niet geleerd. Klanten vertellen ons expliciet en impliciet veel over hoe ze service en producten ervaren, maar wat doen...

Smartphones en gadgets grijpen macht

10-01-2014 In het afgelopen jaar werd er veel aandacht besteed aan de term ‘wearable devices’, ofwel draagbare apparaten. In het kader hiervan deed de aankondiging van...

Drie valkuilen van IP-communicatie

20-12-2013 In een tijd waarin organisaties afgerekend worden op hun bereikbaarheid wint ip-communicatie steeds meer aan populariteit. Voor mij als directeur van een...

5 telecomtrends voor 2014 (en daarna)

12-12-2013 ‘Hoe is het nu met…’ is niet alleen een programma van de NCRV, maar ook een vraag die weleens bij mij opkomt als ik denk aan de vele telecombedrijven die de...

M2M is bouwsteen voor technisch beheer

14-11-2013 De wereld digitaliseert in hoog tempo. Het aantal apparaten en systemen dat via ‘de cloud’ met elkaar verbonden is groeit razendsnel en het slimme gebruik van...

VOLGENDE 1 2 3 4 5

Gezocht: experts en cases

Telecom mast

Voor het topic Telecom zoekt Computable experts die input willen leveren en als vraagbaak willen dienen voor de redactie. Daarnaast zoekt Computable case studies op het gebied van Telecom. Stuur in beide gevallen een e-mail naar de redactie.