Tijdens het Symantec-partnerevenement in Fort Vechten in Bunnik mochten resellers onder begeleiding van bajesklanten en vreemde agenten elkaar een avondje te lijf gaan.
Daarop zette Harry Klein, de kersverse country sales manager Benelux consumentendivisie, Symantecs consumentenstrategie uiteen.
Ook de productroadmap voor het komende jaar kwam aan bod tijdens het ludieke Nederland Launch Event. Homayoun Sarkechick, senior regional product marketing manager Symantec, presenteerde Norton Antivirus 2008 en Norton internet. Volgens Sarkechic zijn er nieuwe functionaliteiten en verbeteringen die de Symantecpropositie aantrekkelijker moeten maken voor de consument. "Vooral de automatisering van veel beveiligingshandelingen en online support via een chat-applicatie doen het goed bij consumenten," zegt hij.
Resellers leerden tijdens workshops in de eeuwenoude ruimtes van het fort nieuwe vaardigheden die met verdediging te maken hadden: zelfverdediging, kickboxen, vuurspuwen en een aanval incasseren van een hond. Dat laatste leverde een lichte blessure op bij één medewerker van een it-dienstverlener gespecialiseerd in de assurantiesector, Amedia.
Het Nederland Launch Event van Symantec werd afgesloten met een gourmetmaaltijd bereid door een Belgische chef.