Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Xs4all: klantenservice onder een noemer

12 juni 2019 - 08:00AchtergrondCarrièreKPNXS4all
Krijn Soeteman
Krijn Soeteman

Als het aan KPN ligt, wordt Xs4all gewoon met KPN geïntegreerd. Hop, weg met de populaire merknaam, al moet de ondernemingsraad het er nog wel mee eens zijn. Het is natuurlijk een soap die al een tijdje loopt, hoe denkt u hierover? Of richt u maar een eigen provider op.

De KPN-soap gaat gewoon vrolijk verder, maar waar zeuren al die mensen eigenlijk over? Het gaat toch om een merknaampje dat al heel lang onder de vleugels van KPN opereert? Nou, het zou weleens iets ingrijpender kunnen zijn. KPN wil namelijk de afdelingen techniek & operatie, klantcontact, hr en commercie samenvoegen. Daaruit blijkt wel dat Xs4all nog steeds aardig als eigen bedrijf functioneert.

De meest gehoorde ‘klacht’ is dat mogelijk zo de kundigheid van de klantenservice verdwijnt. Maar het addertje zit wellicht ergens anders onder het gras: de mogelijkheden die Xs4all bood aan zijn klanten.

Klanten met ingewikkelde eisen, zoals een vast ip-adres, het eigen netwerk van Xs4all met zijn eigen backbone en eigen modemkeuze. Dat soort zaken zou volgens KPN wel elders in de dienstverlening van KPN terug moeten komen, maar hoe dat dan zit met niet-zakelijke abonnementen blijft nog onduidelijk.

Hoe denkt u over deze ‘soap’?

Meer over

Arbeidsvoorwaarden

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    netwerk
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Or Xs4all ziet risico’s in integratie met KPN

    ActueelCloud & Infrastructuur

    OR Xs4all dwingt KPN te zoeken naar alternatief

    Megafoon
    ActueelCarrière

    Actiecomité: Xs4all voortzetten in nieuw bedrijf

    ontevreden
    ActueelCloud & Infrastructuur

    KPN negeert or-advies en zet Xs4all-integratie door

    ActueelCarrière

    KPN wuift bezwaren ondernemingsraad Xs4all weg

    Megafoon
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Xs4all zet zwaar geschut in na ‘wanbeleid’ KPN

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs