Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Topdesk-Bomgar biedt betere IT-ondersteuning

 

Topdesk heeft een integratie ontwikkeld tussen zijn servicemanagement-oplossing en de remote support-oplossingen van Bomgar; zo wordt het niveau van dienstverlening verbeterd, het ondersteuningsproces gecentraliseerd en de naleving van voorwaarden gewaarborgd. De integratie zorgt ervoor dat supportmedewerkers een Bomgar-supportsessie op afstand kunnen beginnen, direct vanuit een melding, wijziging of het selfservice-portal in Topdesk.

De nieuwe Topdesk-Bomgar-integratie zorgt voor maximale it-ondersteuning, is ontwikkeld door Topdesk en is gebaseerd op de Bomgar-api. Supportmedewerkers kunnen dankzij de integratie rechtstreeks vanuit Topdesk gebruikmaken van veilige support op afstand en veilige chatmogelijkheden op meerdere platforms.

Met Bomgar kunnen supportmedewerkers vanaf elke locatie vrijwel elk systeem ondersteunen. Zo besparen ze kosten, kunnen ze sneller problemen en vragen oplossen en wordt de klanttevredenheid dus verhoogd. De integratie met Topdesk zorgt ervoor dat supportmedewerkers een veilige supportsessie met Bomgar kunnen opzetten, direct vanuit de gegevens van een Topdesk-melding of -wijziging. Zo kunnen ze op afstand meteen technologiegerelateerde problemen onderzoeken en oplossen. Eindgebruikers kunnen rechtstreeks vanuit de selfservice-portal van Topdesk een Bomgar-supportsessie op afstand aanvragen. Bomgar legt alle chat-transcripties en de volledige sessiegegevens vast, inclusief video-opnamen. Al deze gegevens worden teruggestuurd naar Topdesk, waardoor er een uitgebreide audit-trail wordt opgebouwd.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/5051203). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×