Aia Software, leverancier van documentoplossingen, introduceert ITP/CCM 4. Bij deze oplossing staat de klant centraal staat in plaats van het document. De communicatie tussen organisaties en hun klanten is leidend en ITP/CCM 4 is dan ook meer dan ooit de spil in alle schriftelijke klantcommunicatie: de plek waar informatie vanuit alle mogelijke bronnen en systemen wordt samengevoegd tot kwalitatief hoogwaardige documenten.
Aia Software richt zich op het verder scheiden van de verantwoordelijk voor de techniek en voor de inhoud. Ict houdt de eindverantwoordelijkheid voor de applicatie, de implementatie en verschillende koppelingen naar andere software en databases. Het bedrijf heeft alle content in eigen beheer en kan teksten aanpassen, maken of aanvullen zonder tussenkomst van ict.
Het publiceren van templates, stylesheets en content kan in ITP/CCM 4 in drie stappen: controleren van de inhoud, vrijgeven voor publicatie en het daadwerkelijk publiceren. Een eerder gemaakt document kan op een later tijdstip worden bewerkt, waardoor medewerkers gemaakte keuzes en teksten niet opnieuw hoeven in te voeren. Hierdoor kunnen medewerkers zich uitsluitend concentreren op de invoer van nieuwe gegevens. ITP/CCM 4 is per direct wereldwijd beschikbaar.