Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Tradedoubler komt met Voucher Code Tracking

 

Tradedoubler introduceert Voucher Code Tracking. Dit product is onder andere ontwikkeld om fraude met generieke en unieke kortingscodes te ondervangen en voorkomt hiermee dat onbevoegden de codes misbruiken en er onterecht de vergoeding voor opeisen. Daarnaast helpt het product de adverteerder om een nieuw publiek te bereiken, de omzet te verhogen en het volledige aankooptraject van offline naar online te volgen.

Tradedoubler’s Voucher Code Tracking maakt deel uit van Tradedoubler’s Voucherfeed project, dat een jaar geleden is geïntroduceerd. De eerste Europese adverteerders die gebruik gaan maken van dit nieuwe programma zijn Yves Rocher (Benulux), Dell, The Body Shop (Verenigd Koninkrijk), bonprix (Duitsland) en CDON Group (Scandinavië).

Voucher Code Tracking voorkomt dat (niet-aangesloten) publishers gebruik kunnen maken van niet toegewezen kortingscodes. De oplossing werkt volledig geautomatiseerd. Het gebruik van kortingscodes wordt automatisch gecontroleerd en aan de juiste publisher toegeschreven, wat de kans op fraude verkleint. Publishers kunnen codes zoeken, kiezen en selecteren via de interface en deze snel integreren via de api (application programming interface) en hoeven deze niet handmatig toe te voegen. Met Voucher Code Tracking is het mogelijk de code via verschillende media te promoten. Dankzij de exclusieve kortingscodes, is de aankoop niet meer afhankelijk van de klik tussen de website van de publisher en de adverteerder. Hierdoor kan de exclusieve code ook offline gepromoot worden.

Voucher Code Tracking geeft niet alleen inzicht in het aankooptraject van de consument. Het geeft ook een volledig inzicht in het aankoopmoment zelf, de manier waarop en waar de kortingscodes zijn gebruikt en neemt hiermee de mogelijkheden voor publishers om exclusieve codes te misbruiken weg. Deze informatie is ook van belang voor de geplande budgettering en het toespitsen van de volgende campagne. Voucher Code Tracking beschermt volgens de leverancier zodoende de opbrengst van zowel de adverteerders als van de publishers.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/4946926). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×