Managed hosting door True

Avanade | Bedrijfsprofielen

Avanade

In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn

In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn

Na het worstelen met CRM-oplossingen die moeilijk te gebruiken, aanpassen en integreren zijn, zijn organisaties zich bewust van het belang van een CRM-oplossing, die flexibiliteit bezit conform de wensen vanuit de business. Een oplossing die verbeterde klantenloyaliteit en winstgevendheid mogelijk…

Alles over het (her)definiëren van een solide customer experience

Alles over het (her)definiëren van een solide customer experience

Klanten - zowel bedrijven als consumenten – geven aan dat hun customer experience bij leveranciers van goederen en diensten, belangrijker is voor hun aankoopbeslissingen dan prijs of andere factoren.

Zo is uit onderzoek onder andere gebleken dat het merendeel (56%…

Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

Inzicht in wat klanten willen en wanneer ze het willen, is tegenwoordig geen mogelijkheid maar een must om competitief te blijven. Maar hoe levert u een consistente klantenervaring voor een uiteenlopende reeks klanten over de hele wereld en vooral wanneer…

Hoe een verzekeraar 3 miljoen bespaarde en haar sales conversie verhoogde met 20%

Hoe een verzekeraar 3 miljoen bespaarde en haar sales conversie verhoogde met 20%

Een toonaangevende wereldwijde leverancier van aanvullende ongevallen-, arbeidsongeschiktheids-, gezondheids- en levensverzekeringsproducten voor gezinnen en individuen heeft een procesherziening nodig. In dit digitale tijdperk gebruikte deze organisatie nog steeds papier-gebaseerde processen die de verkoopcyclus vertragen.

Om de uitdagingen te…

De voordelen van ERP in de Cloud

De voordelen van ERP in de Cloud

Er gaat geen maand voorbij zonder dat één van de twee grote Cloud verkopers de prijzen voor diverse diensten verlaagt. Deze constante neerwaartse druk op PAAS en IAAS laat zien hoe concurrerend de markt is en biedt steeds aantrekkelijkere financiële…

Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

Intelligent Customer Care: Eneco brengt verkoop en service samen

Energiebedrijf Eneco is verantwoordelijk voor het verstrekken van de dagelijkse energie aan 2,2 miljoen huishoudens en bedrijven. De energiemarkt is een relatief gesloten markt met veel concurrentie tussen de leveranciers. Een van de belangrijkste pijlers van Eneco is dan ook…

Digitalisering: De noodzaak en kansen voor uw Sales team

Digitalisering: De noodzaak en kansen voor uw Sales team

Digitaliseren van uw sales team zal helpen om het voortbestaan van uw bedrijf te waarborgen. Uit onderzoek van Accenture blijkt dat slechts 58% van de bestuurders verwacht dat zij hun jaarlijkse quotum van de omzet bereiken. Sales teams zijn dus…

4 trends met een grote impact op uw bedrijfsprocessen

4 trends met een grote impact op uw bedrijfsprocessen

Resources optimaliseren, (project)kosten beheren, gekwalificeerd personeel aannemen en het verkoopproces efficiënter maken. Het zijn maar een paar uitdagingen waar organisaties mee te maken hebben. Om hiermee om te gaan, maken bedrijven gebruik van bedrijfssoftware. De opkomst van social, mobile, analytics,…

Hoe Egger met een nieuwe ERP oplossing de digitale transformatie maakte

Hoe Egger met een nieuwe ERP oplossing de digitale transformatie maakte

Emile Egger & Cie SA is een familiebedrijf opgericht in 1947 door (fabricage)pionier Emile Egger in Cressier, Zwitserland. Naar aanleiding van de financiële crisis van 2009 realiseerde het management zich dat een systeem noodzakelijk was dat inzicht biedt in de…

Experts


Werkt u bij dit bedrijf?
Gegevens incorrect?
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.