Schuberg Philis | Bedrijfsprofielen
Schuberg Philis
Schuberg Philis
helpt als IT-partner om de juiste keuzes te maken bij bedrijfskritische
vraagstukken. We voorzien in de behoefte aan gecontroleerde versnelling en
flexibiliteit. Dat doen we door nauwe samenwerking met klanten en partners en
door de inzet van nieuwe technologie. Zo maken en houden we onze klanten
toekomstbestendig.
100% verantwoordelijkheid door expert teams Onze zelfsturende teams bestaan uit ‘best in class’ professionals, die 100% verantwoordelijkheid nemen voor het hele transformatietraject en de te bouwen omgeving. Dat kunnen ze doordat ze weten waar ze ja tegen zeggen. Ze combineren een diep begrip van de business logica van onze klanten met de beheersing van bestaande en de nieuwste technologieën. Onze cultuur kenmerkt zich door een sterke persoonlijke klantrelatie. We spreken ons uit en durven uit te dagen. Door verantwoordelijkheid te nemen, brengen we de belangen van onze klanten en die van ons volledig op één lijn.
Klanttevredenheid Schuberg Philis is de afgelopen jaren sterk gegroeid (nu ruim 285 medewerkers). Die groei is te danken aan nieuwe klanten als PostNL, Enexis, Business Lease, ABN AMRO en Geldservice Nederland (Geldmaat), maar ook door nieuwe diensten aan te bieden bij bestaande klanten. Van automatisering tot software engineering, van cloud native computing tot datagedreven besluitvorming: klanten kunnen erop vertrouwen dat ze een IT-omgeving krijgen die altijd werkt. Dat is terug te zien in de klanttevredenheid in externe onderzoeken, waarin we zonder uitzondering uitblinken.
Altijd auditable We gaan er vanuit dat audits doorlopend en direct moeten kunnen plaatsvinden. Al onze klanten opereren in dynamische en strikt gereguleerde markten. Ze zijn gehouden aan strenge normen en zoeken een vergaande mate van vertrouwen en partnerschap. Tegelijkertijd moeten ze zich kunnen aanpassen aan de snel veranderende kenmerken van de markt. Als de meest ‘auditable’ IT-outsourcing dienstverlener blijven we voldoen aan de hoogste normen terwijl we ons doorlopend aanpassen aan de behoeften van onze klanten.
100% verantwoordelijkheid door expert teams Onze zelfsturende teams bestaan uit ‘best in class’ professionals, die 100% verantwoordelijkheid nemen voor het hele transformatietraject en de te bouwen omgeving. Dat kunnen ze doordat ze weten waar ze ja tegen zeggen. Ze combineren een diep begrip van de business logica van onze klanten met de beheersing van bestaande en de nieuwste technologieën. Onze cultuur kenmerkt zich door een sterke persoonlijke klantrelatie. We spreken ons uit en durven uit te dagen. Door verantwoordelijkheid te nemen, brengen we de belangen van onze klanten en die van ons volledig op één lijn.
Klanttevredenheid Schuberg Philis is de afgelopen jaren sterk gegroeid (nu ruim 285 medewerkers). Die groei is te danken aan nieuwe klanten als PostNL, Enexis, Business Lease, ABN AMRO en Geldservice Nederland (Geldmaat), maar ook door nieuwe diensten aan te bieden bij bestaande klanten. Van automatisering tot software engineering, van cloud native computing tot datagedreven besluitvorming: klanten kunnen erop vertrouwen dat ze een IT-omgeving krijgen die altijd werkt. Dat is terug te zien in de klanttevredenheid in externe onderzoeken, waarin we zonder uitzondering uitblinken.
Altijd auditable We gaan er vanuit dat audits doorlopend en direct moeten kunnen plaatsvinden. Al onze klanten opereren in dynamische en strikt gereguleerde markten. Ze zijn gehouden aan strenge normen en zoeken een vergaande mate van vertrouwen en partnerschap. Tegelijkertijd moeten ze zich kunnen aanpassen aan de snel veranderende kenmerken van de markt. Als de meest ‘auditable’ IT-outsourcing dienstverlener blijven we voldoen aan de hoogste normen terwijl we ons doorlopend aanpassen aan de behoeften van onze klanten.
Toon meer