Managed hosting door True

Bedrijfsdossier Aspect

Aspect benoemt directeur Sales Noord-Europa

De Amerikaanse leverancier van software voor contactcenters en helpdesks, Aspect Software, stelt John Hough aan als Regional Vice-President of Sales voor Noord-Europa. Hough was eerder Head…

Aspect software gaat in zee met Ringring

Aspect software, een Amerikaanse leverancier van contactcenteroplossingen, en het Belgische Ringring bundelen hun krachten. De cloudprovider uit Diegem levert interactieve telefoonapplicaties (IVR) en sms-diensten. Met de…

Aspect Software neemt Linquasys over

Aspect Software, een Amerikaanse leverancier van software voor contactcenters en helpdesks, heeft de Linguasys gekocht, een leverancier van interactive text response (itr) en 'natural language user…

Mtel verzorgt klantcontact met Aspect

Mtel moest zijn bestaande IVR-platform vervangen, omdat deze end-of-life was. Het ging om een traditioneel TDM-platform dat niet langer in staat was te voldoen aan de…

Aspect brengt EQTM Workforce Optimization 8.1

Aspect Software kondigt de release aan van Aspect EQ (Engagement Quotient) Workforce Optimization 8.1. Deze release bevat verbeteringen voor Aspect EQ Workforce Management, Aspect EQ Recording,…

Aspect Software komt met Voxeo CXP Pro 14

Aspect Software lanceert Voxeo CXP Pro 14. Dit is een bundel nieuwe releases van Voxeo CXP 14, het lifecycle-managementplatform voor self-service applicaties, en Prophecy 14, het…

Aspect komt met Proactive Engagement Suite

Aspect Software introduceert Aspect Proactive Engagement Suite, een op SaaS gebaseerde, geavanceerde suite van aanpasbare applicaties voor outbound customer engagement.

Aspect Workforce Optimization 8.0 vrijgegeven

Aspect Software, leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde oplossingen, introduceert Aspect Workforce Optimization 8.0 (WFO 8) voor geïntegreerde workforce optimization,…

Aspect Software komt met Zipwire

Aspect Software annonceert een op cloud gebaseerde contactcenteroplossing met functionaliteit die is ontworpen om snel van waarde te zijn bij het realiseren van een superieure klantenservice.…

Aspect Software neemt Voxeo over

Aspect Software, een Amerikaanse leverancier van contactcenteroplossingen, heeft Voxeo overgenomen voor ongeveer 150 miljoen dollar. Dit is een aanbieder van interactieve antwoordsystemen en software voor unified…

Aspect stapt wereldwijd over op unified communications

In de strijd om de beste business cases van 2009 heeft ook Aspect een inzending gedaan. Met het project 'Wereldwijde implementatie unified communications' dingen zij mee…

Aspect uitbreiding voor Unified Communications

Aspect introduceert zes Unified Communications applicaties voor het Contact Center om bedrijven te helpen hun onderhoudskosten met twintig procent te verminderen en hun productiviteit met tien…

Aspect Software Unified Communications Services

Aspect Software, leverancier van software en services voor unified communications en contact centers, komt met een nieuwe dienst. Deze gaat organisaties assisteren bij het plannen, implementeren…

Aspect Quality Management 2.8

De PerformanceEdge Group van Aspect Software heeft Aspect Quality Management 2.8.1 op de markt gebracht. Dit softwarepakket voorziet in de functionaliteit voor gespreksopname en kwaliteitsmanagement van…

Product: Alles-in-één oplossing voor UC

Aspect Software introduceert verbeterde Unified IP- en PerformanceEdge-producten, die het realiseren van een Unified Communications (UC) strategie moeten vereenvoudigen. Een op stapel staande serie productuitbreidingen zal…