De waarde van Automation en AI voor Service Management

Een kostenbesparing realiseren, efficiënter werken om resources vrij te maken en te kunnen investeren in de uitdagingen van de toekomst, zijn lastig maar noodzakelijk.

Webinar
Georganiseerd door TOPdesk

Een kostenbesparing realiseren, efficiënter werken om resources vrij te maken en te kunnen investeren in de uitdagingen van de toekomst, zijn lastig maar noodzakelijk.

Juist daarom moeten serviceafdelingen vooruit kijken in plaats van achter veranderingen aanlopen. Om die reden moeten serviceafdelingen zelf slimmer gaan werken.

Hoe? Zet tools in die wijd verkrijgbaar zijn en het werk leuker maken. Als nuttige bijvangst leer je Automation en AI toepassen en kun je de business vooruit helpen. Leer van de lessen die op dit vlak zijn opgedaan.

De webinar duurt ongeveer 40 minuten en is in het Nederlands. Hij wordt gegeven door Jeroen Boks, CIO bij TOPdesk.

donderdag 19 september 15:00 - 15:45
Delft
Westlandseweg 40
Gratis
Website bezoeken
Inschrijven

Stuur door

Stuur dit evenement door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.