Introductie TOPdesk: de 3 populairste modules

Leer hoe je meer overzicht creëert in incidenten en assets, je collega's zelfredzamer maakt en de interne klanttevredenheid verhoogt tijdens de webinar Introductie TOPdesk!

Webinar
Georganiseerd door TOPdesk

Je servicedesk wordt overspoeld met telefoontjes. Herkenbaar? Jouw servicedeskmedewerkers doen hun best om alles bij te benen, maar de huidige manier van werken zorgt voor een hoge werkdruk en weinig overzicht.

Ben je op zoek naar een tool die je hierbij kan helpen? Geef je dienstverlening een boost met TOPdesk Essential: beheer je middelen, bied een Self-Service Portal aan en los al je klant-(aan)vragen eenvoudig op.

In deze webinar leer je:

- Hoe je meer overzicht creëert in incidenten en assets
- Hoe je collega's zelfredzamer maakt met kennis-items
- Hoe je jouw interne klanttevredenheid vergroot

woensdag 3 maart 10:00 - 11:00
Online
Online
Gratis
Website bezoeken
Inschrijven

Stuur door

Stuur dit evenement door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.