Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Pega komt met SCM for Communications

05 juli 2011 - 07:44ActueelCloud & InfrastructuurPegasystems
externe partij
externe partij

Pegasystems introduceert een nieuwe oplossing om communication service providers (csp's) te helpen de operationele kosten te verlagen en tegelijkertijd een uitstekende klantenservice te leveren. Pega’s Service Case Management for Communications is een aanvulling op de bestaande service-infrastructuur en kan op die manier cyclustijden en kosten aanzienlijk verlagen bij een breed scala van complexe klantverzoeken.

Aangezien de markt voor communicatiediensten steeds concurrerender wordt, wordt klantenservice een kritische differentiator. Klanten eisen meer en meer dat hun csp's reageren via elk kanaal, en dat zij hun probleem de eerste keer kunnen oplossen, om welk product het dan ook gaat. Samen met Pega’s bestaande telco- en mediaoplossingen voor order management en customer relationship management (crm), kunnen csp's met de nieuwe oplossing consequent reageren op klantverzoeken via elk kanaal, responstijden verbeteren en de kosten van klantenserviceactiviteiten terugdringen zonder dat vervanging van bestaande contactcenterdesktops nodig is.

De dynamische casemanagement-mogelijkheden van Pega’s oplossing gaan samen met uitgebreide integratiemogelijkheden, waarmee csp's bestaande klantenservicesystemen beter kunnen benutten en uitbreiden. Serviceproviders zijn zo beter in staat complexe klantenservicecases efficiënter op te lossen over alle kanalen en operationele ‘eilandjes’ heen, waaronder de back-office. Multi-channel ondersteuningsmogelijkheden verlagen de afhandelingskosten door de mogelijkheid nieuwe kanalen te introduceren en verbeteren de klantervaring dankzij naadloze cross-channel interactie en cross-functionele coördinatie. Real-time monitoring en rapportage geven volledig inzicht in de bedrijfsprestaties ten behoeve van continue verbetering van de operationele efficiëntie en klantervaringen. Daarnaast verkrijgen serviceproviders beter klantinzicht met behulp van voorspellende en zelflerende beslissingsondersteuning.

Meer over

SCMTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Kort: Nieuwe KPN-cao mét reservistenregeling, Philips koopt Spectrawave (en meer)

    Innovatie & Transformatie

    Commerciële quantumcomputer komt dichterbij

    Innovatie & Transformatie

    Digitale sector steunt Wennink: knelpunten dringend oplossen

    EDIC EU digitaal
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland voorzitter Europees digitaal consortium Edic

    shutterstock_2613992723 one photo 16x9
    Security & Awareness

    Het nieuwe ransomwarehandboek: ai-gestuurde afpersing en data-first-aanvallen

    Innovatie & Transformatie

    Rapport Wennink pleit voor veel ai, fotonica en halfgeleiders

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs