Brunel kiest informatiesysteem Mysolution Pro

13-02-2013 16:32 | Door Sander Hulsman | Lees meer artikelen over: Consulting | Lees meer over het bedrijf: Brunel | Er zijn nog geen reacties op dit artikel | Dit artikel heeft nog geen cijfer (te weinig beoordelingen) | Permalink
Handen schudden

Dienstverlener Brunel gaat in Nederland en België het huidige bedrijfsinformatiesysteem vervangen door Mysolution Pro. Hiermee kan het primaire proces van de dienstverlening naar de medewerkers en klanten verbeterd worden. Mysolution ontwikkelt standaardoplossingen op basis van Microsoft Dynamics Nav.

Brunel is een wereldwijd zakelijk dienstverlener gespecialiseerd in projectmanagement, detachering en consultancy. Brunel is onder andere actief in de ict. De komende tien maanden wordt bij Brunel Nederland en Brunel België Mysolution Pro geïmplementeerd. De implementatie past in de bredere it-strategie van het bedrijf, die gericht is op innovatie en optimalisatie van de business ondersteunende processen.

Mysolution Pro

Mysolution Pro biedt Brunel een oplossing voor de administratieve afhandeling van de bedrijfsvoering, maar ook een pda-onafhankelijke app voor het registreren- en accorderen van uren. Het heeft een stabiele backoffice op basis van Windows-technologie en innovatieve portals voor de professionals en klanten op basis van .Net-technologie. Het onderliggende platform van Mysolution Pro is Microsoft Dynamics Nav, een bedrijfsbrede softwareoplossing die snel doorontwikkelt op basis van de laatste Microsoft-technologie. Het grote voordeel hierbij is dat koppelingen met Outlook/Exchange, Word en Excel al direct beschikbaar zijn vanuit het Dynamics-platform.

Volgens Mysolution richten andere leveranciers zich vooral op best of breed-oplossingen met veel verschillende applicaties en leveranciers. Mysolution kiest bewust voor een integrale totaaloplossing met moderne portal en apps, inclusief planning, de financiële administratie en verloning in een Windows-applicatie. De klant kan hierbij kiezen of de software op eigen servers draait of in de cloud.

Deel dit artikel via LinkedIn
Deel dit artikel via Facebook
Deel dit artikel via Twitter

17 vacatures
ICT change support medewerker Telefonie (36 uur per week)

Stichting HVO Querido , Amsterdam

ICT medewerker

Expertisecentrum Forensische Psychiatrie , Utrecht

Applicatie-, gegevensbeheerder (m/v) voor 36 uur per week

Stichting Nidos , Utrecht

Junior Service Manager

Hands On , Weesp

Functioneel beheerder

Travel Active , Venray

Top 10 reagerende bezoekers
      Aantal
reacties
Gemiddelde
waardering
Klik voor meer info 1 1972 6.88
Klik voor meer info 2 1139 6.67
Klik voor meer info 3 1489 6.65
Klik voor meer info 4 1207 6.63
Klik voor meer info 5 872 6.58
Klik voor meer info 6 573 6.33
Klik voor meer info 7 413 6.28
Klik voor meer info 8 1078 6.05
Klik voor meer info 9 694 6.04
Klik voor meer info 10 452 6.02