Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Consumentenbond biedt meldpunt voor Versatelklachten

08 augustus 2005 - 09:46ActueelCloud & InfrastructuurConsumentenbondVersatel Telecom
Rian van Heur
Rian van Heur

De Consumentenbond gaat zich bemoeien met de klachten over ADSL, inclusief het nieuwe ADSL2+, van Versatel. Volgens Webwereld gaat de bond volgende week een meldpunt inrichten waar klachten gemeld kunnen worden.

Uit de reacties die Webwereld kreeg na een aritkel over de kwartaalcijfers van Versatel bleek dat er veel problemen zijn met de dienstverlening van Versatel. De meestgenoemde klachten zijn: lange wachttijden voor de helpdesk, niet afgemaakte installaties en een trage uitrol.

Ook de Consumentenbond leest steeds vaker in fora over problemen met de Versatel-aansluiting. De bond wordt echter niet frequenter gebeld door leden. Daarom wil de organisatie volgende week een meldpunt inrichten, aldus Webwereld.

Versatel erkent dat niet alles vlekkeloos verloopt, maar ziet de actie van de Consumentenbond met vertrouwen tegemoet. De informatie die via het meldpunt verzameld wordt kan ook nuttig zijn voor Versatel. “Het betreft hier natuurlijk onze klanten en daar willen we een goede relatie mee opbouwen”, aldus een woordvoerster van Versatel op de website.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Versatel trekt veel klanten voor ADSL2+

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Tele2 krikt door koop Versatel dsl-voorzieningen op

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Versatel staakt onderhandelingen met Belgacom

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Verkoop adsl-aansluitingen Versatel hapert

    Megafoon
    ActueelData & AI

    Consumentenbond start meldpunt data-discriminatie

    Computable.nl
    ActueelGovernance & Privacy

    Kijkers passeren Versatel-tv via p2p

    2 reacties op “Consumentenbond biedt meldpunt voor Versatelklachten”

    1. Paul Heijmans schreef:
      15 augustus 2005 om 14:26

      Hoi,

      Niet alleen bij versatel zijn er klachten. Tiscali kan er ook wat van. Supersnel internet 6mb en 730kb upload.
      Met windows 98 SE Haal je nog niet de helft van de snelheid en met Windows XP Pro kom je niet hoger dan 5mb. Als je die uberhaubt haalt. Volgens meting van Tiscali zou het zelfs nog hoger moeten liggen. Zal wel aan mijn PC liggen en van kennissen die zelfde probleem hebben. Kan toch niet dat snelheid van PC te maken heeft met Internet. Voorheen Planet gehad. Liep nog het beste. Die beloven wat ze doen en snelheid was constant. Groetjes.

      Login om te reageren
    2. Peter Hielkema schreef:
      1 september 2005 om 09:42

      Mijn ervaring met Versatel is dat ik de keren dat ik belde heel lang op de eerstelijns helpdeskmedewerker kon wachten, daarna als ik geluk had, na lang wachten doorverwezen werd naar een tweedelijns helpdeskmedewerker en vervolgens te horen kreeg dat ze alleen maar ondersteuning bieden als je een router hebt die ook bij Versatel verkocht word. ’s Avonds heb ik namelijk geen verbinding of een hele trage verbinding. Dat de fout bij Versatel ligt door te veel mensen op één server te zetten willen ze maar niet toegeven.Vragen over een factuur kunnen alleen via de mail gesteld en worden beantwoord door iemand die standaard antwoorden uitdeeld. (deze krijgt antwoord nummer 5, deze numer 4 enz.) kan niet anders gezien de antwoorden die we kregen. Na vier pogingen hebben we het opgegeven. Toen Zonnet nog niet door Versatel was overgenomen werd ik op alle fronten beter geholpen en had ik zelden problemen met de verbinding. Groeten

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs