Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

E.Novation en Genesys gaan samenwerking aan

06 oktober 2005 - 09:49ActueelGovernance & PrivacyEnovationGenesys
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

E.Novation en Genesys zijn een partnership aangegaan, waarbij gezamenlijk de Europese distributie van de Genesys' CTI-software 'on top of' CRM-oplossing EZactor ter hand wordt genomen.

E.Novation heeft een Master Distribution Agreement met eSOON, het Chinese bedrijf dat EZactor ontwikkelde op basis van Genesys software. eSOON deed voorheen alleen dienst als Genesys’ verkoophuis in Azië, maar ontwikkelde gaandeweg eigen oplossingen, zoals het CRM-pakket EZactor. EZactor wordt momenteel met veel succes in China en Taiwan verkocht, met name in combinatie met Genesys. ‘Het partnership tussen E.Novation, hoofddistributeur van EZactor in Europa, en Genesys is dus een zeer logische stap, die eigenlijk drie partijen alleen maar voordeel oplevert: Genesys, E.Novation en ook eSOON,’ aldus Jean Nederlof, CFO van E.Novation.

Michel van Roon, vice president voor Northern Europe, bevestigt dit: ‘Vanuit Genesys zijn we erg blij met ons partnership met E.Novation. E.Novation is een sterke en snel groeiende organisatie met veel kennis en ervaring rondom de implementatie en ondersteuning van bedrijfskritische applicaties zoals Genesys. Interessant hier is echter ook dat E.Novation uitgebreide ervaring heeft op het gebied van ASP. Daarmee is E.Novation voor Genesys een belangrijke aanvulling op ons bestaande partnerkanaal.’

De CRM/Call Centermarkt is een van de groeigebieden binnen de IT, waarbij de snelle opkomst van VoIP momenteel als extra motor fungeert. Voor succesvolle customer services dienen alle binnenkomende gesprekken direct aan de CRM-software te worden gekoppeld. Bedrijven vragen om een naadloze aansluiting en optimale interactie hiertussen, want het gaat niet om verkorting van wachttijden maar veel meer om een snelle en tevredenstellende afhandeling van klantcontacten.

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Kort: Wagenaar wint Microsoft Power Women Award, Deense investeerder neemt Aimms over (en meer)

    AchtergrondSoftware & Development

    License to bill

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse bedrijven nog niet kansloos om EU-gelden cloud en ai  

    ActueelGovernance & Privacy

    Websites lappen Europese Toegankelijkheidswet aan hun laars

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs