Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Postbank doet proef op met skypen in callcenter

23 februari 2006 - 12:26ActueelCloud & InfrastructuurPostbankSkype
Sytse van der Schaaf
Sytse van der Schaaf

Eén van de populairste applicaties voor internetbellen Skype is bezig met een stevige opmars in het bedrijfsleven. De Postbank gaat als een van de eerste Nederlandse banken een proef uitvoeren met Skype

De bank heeft op zijn site een 'Skype'-button aangebracht, waardoor mensen gratis contact op kunnen nemen met de klantenservice van de Postbank. De Skype-gesprekken zijn in het callcenter van de Postbank niet te onderscheiden van gewone telefoongesprekken. De bank verwacht dat voornamelijk jongeren en studenten op deze manier contact zullen zoeken, omdat zij nu al voor een groot deel communiceren via internet. De Postbank gaat het gebruik van Skype drie weken uitproberen. Daarna volgt een evaluatie.

Meer over

TelecomVoIP

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse bankiers gebruiken Skype

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Skype blijkt zorgenkindje voor eBay

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Skype biedt Internet-telefonie tot 100 gebruikers

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Tele2 biedt eigen pc-applicatie voor VoIP

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Skype lanceert VoIP voor kleinbedrijf

    3 reacties op “Postbank doet proef op met skypen in callcenter”

    1. Leo Plugge schreef:
      23 februari 2006 om 21:11

      Je moet wel even zoeken. Het is alleen te vinden onder het tabblad ‘Jongeren’.
      Jammer, want volgens mij zijn er al heel wat ‘ouderen’ die ook Skype gebruiken.
      Maar verder: goed zo, Postbank!

      Login om te reageren
    2. J Jansen schreef:
      11 maart 2006 om 12:26

      een heel goed idee ook voor ouderen ik ben 80 en skype er lustig op los

      Login om te reageren
    3. Ronald Gruijters schreef:
      13 maart 2006 om 22:43

      Zo voorzichtig terwijl de halve wereld al aan het skypen is… het lijkt wel of ze wat te verliezen hebben. Wat is dat toch met vele Nederlandse bedrijven? Alsof ze een revolutie ontketenen door gebruik te maken van technieken die al lang door Jan en alleman worden gebruikt. Een beetje meer lef en inzicht zou toch wel mogen als het gaat om vernieuwing. Geen wonder dat we mijlen achterlopen op deze manier, dus Postbank ga er vol in en doe niet zo kneuterig Hollands.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs