Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

SSA Global versterkt CRM-functionaliteit voor effectievere inbound en outbound marketing

06 april 2006 - 16:033 minuten leestijdActueelData & AISSA

SSA Global™ (NASDAQ: SSAG), een toonaangevende, wereldwijd opererende leverancier van bedrijfssoftware en -services, heeft de beschikbaarheid van SSA Marketing 7.0 bekendgemaakt. Dit is een suite van hoogstaande marketingapplicaties waarmee inbound en outbound marketinginitiatieven naadloos geïntegreerd kunnen worden.

SSA Marketing 7.0 is de eerste grote upgrade van SSA Customer Relationship Management (SSA CRM) sinds de overname eind 2005 van Epiphany, een vooraanstaande leverancier van CRM-oplossingen. De nieuwe applicatie bevat een groot aantal klantgerichte verbeteringen om de interactie met klanten over meerdere inbound- en outboundkanalen te optimaliseren.

De geavanceerdheid en het gebruikersgemak van SSA Marketing 7.0 zijn sterk verhoogd door de invoering van strategische verbeteringen in de volgende gebieden:

Strategie per klantsegment: Dankzij SSA Marketing 7.0 kan de marketing-afdeling de effectiviteit van campagnes optimaliseren door per klantsegment moderne real-time beslissingsstrategieën toe te passen. Bovendien kan de marketing-afdeling de resultaten van marketingcampagnes bewaken en verbeteren, daarbij gebruikmakend van de zgn. 'champion/challenger'-aanpak.

Geavanceerde real-time analyses: SSA Marketing 7.0 biedt klanten geavanceerde opties voor het verzamelen van gegevens en het nemen van beslissingen over meerdere tijdzones, marketingkanalen en klantsegmenten. Dit betekent dat marketinggegevens steeds real-time up to date kunnen worden gehouden.

Verbeterde gebruikersinterface: Met SSA Marketing 7.0 beschikken klanten over een verbeterde gebruikersinterface, waardoor het eenvoudiger is om de gegevens van afzonderlijke desktop-applicaties te importeren, alsmede campagnes te selecteren en de resultaten daarvan te rapporteren.

Integratie met statistische modellen: Dankzij SSA Marketing 7.0 kunnen ondernemingen gebruikmaken van bestaande analytische modellen voor een verdere verbetering van de campagneresultaten.

Verbeteringen van bedrijfsregels: SSA Marketing 7.0 voorziet in een snellere en efficiëntere vastlegging van bedrijfsregels. Dit omvat ook de invoering van nieuwe concepten voor een effectiever beheer van complexe, hiërarchische klantprofielen.

Prestatie- en schaalbaarheidsverbeteringen: Met SSA Marketing 7.0 kan de marketing-afdeling query's en campagnes snel uitvoeren, gegevens parallel inladen en datamart-gegevens effectief verdichten. Dit resulteert in betere prestaties en een grotere schaalbaarheid.

Nieuwe/verbeterde interface voor rapportages: SSA Marketing 7.0 biedt meer controle over de indeling en presentatie van rapportages en helpt het hoger management effectief rapporten te genereren.

”De ontwikkeling van SSA Marketing 7.0 is een belangrijke mijlpaal in onze CRM-strategie die ten doel heeft klanten te voorzien van de nieuwste applicatie voor marketingautomatisering,” zegt Cory A. Eaves, chief technology officer bij SSA Global. “Uit de eerste reacties van onze klanten blijkt dat de functionaliteit van SSA Marketing 7.0 precies aansluit op hun behoefte om de snelheid en effectiviteit van campagnes te verhogen, ten einde nieuwe inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te vergroten.”

Bij de ontwikkeling van SSA Marketing 7.0 is scherp gekeken naar de marketingbehoeften van bedrijven in verschillende strategische verticale branches, waaronder financiële dienstverlening, verzekeringen, telecommunicatie, detailhandel, amusement, reizen en vrijetijd, groothandel en productie.

SSA Customer Relationship Management (CRM), waarvan SSA Sales, SSA Service en SSA Marketing deel uitmaken, is als geen andere suite in staat om bedrijven te helpen maximale waarde te creëren uit hun klantrelaties. Dankzij SSA CRM kunnen bedrijven de omzet per gebruiker vergroten, klanten meer aan zich binden, de effectiviteit van cross-selling verhogen, de klanten betere services verlenen en de interacties met de klant over meerdere kanalen effectiever beheren.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Trek AI uit de experimenteerfase

    Een gids over AI als strategisch instrument en op welke manier je écht waarde toevoegt aan je organisatie.

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    shutterstock_2613992723 one photo 16x9
    Security & Awareness

    Het nieuwe ransomwarehandboek: ai-gestuurde afpersing en data-first-aanvallen

    ai shiny bait lokkertje
    Data & AI

    Kort: Consument vertrouwt ai minder maar gebruikt het meer, glasvezelexamens van FttX Certificering (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Event | AWS re:Invent 2025

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    deal ceo
    Cloud & Infrastructuur

    NorthC Datacenters in Franse handen

    Data & AI

    Hoe ai de keten van Royal FloraHolland verbetert

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs