Met ingang van 1 augustus zal Marcel van der Steen het Disky-team in Hoorn versterken in de functie van marketing manager. Van der Steen wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in de Benelux en zal rapporteren aan Mark Huymans, general manager Benelux.
Van der Steen is afkomstig van software- en multimedia uitgever Invender, waar hij de functie van marketing manager bekleedde. Eerder was hij in verschillende marketing gerelateerde functies actief voor onder andere Mattel Interactive en Vodafone Live. Als marketing manager Disky zal Van der Steen verantwoordelijk zijn voor het opzetten, begeleiden en uitvoeren van de marketingactiviteiten voor alle productsegmenten van Disky in de Benelux.
General manager Benelux Mark Huymans geeft aan zeer verheugd te zijn met de komst van Marcel van der Steen: “Met zijn komst onderstrepen we het belang van de marketingdiscipline in onze organisatie. Marcel heeft een rijk verleden met een gedegen product-marketingopleiding. Hij is een toegevoegde waarde voor Disky en zal dus ook een positieve bijdrage leveren aan de groei van Disky en de exploitatie van al onze producten. Als teamspeler zal hij moeiteloos in de organisatie integreren en direct bijdragen aan de versterking van het huidige marketingbeleid en daarmee Disky helpen naar het niveau waar we naar toe willen.”
Van der Steen: "Disky is een bedrijf dat volop in beweging is. Men schroomt niet om doelgericht te investeren in innovatieve concepten en projecten. Bovendien beschikt Disky over een ijzersterk distributieapparaat en heeft men veel goede contacten in de media- en entertainmentindustrie. Een solide en enerverend bedrijf met een heldere visie. Ik heb dan ook erg veel zin in deze nieuwe uitdaging bij Disky."
Disky is een dynamisch entertainment- en netwerkbedrijf dat mediagedreven entertainmentconcepten in de segmenten muziek, games, film & video, boeken en cosmetics, succesvol en op internationaal niveau exploiteert. De concepten worden in licentie, in eigen beheer, in een joint venture of als partner in content-ontwikkeling gerealiseerd. De cross mediale en multiformat entertainmentconcepten worden vervolgens via het kwalitatief hoogwaardige en uitgebreide Europese retailnetwerk, en ondersteund door uitgekiende marketingstrategieën, aan de consument gepresenteerd. Disky is onderdeel van de Hermans Group in Hoorn.