Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Kodak Service & Support wereldwijd ‘Beste Supportorganisatie 2006’

24 juli 2006 - 14:45ActueelGovernance & PrivacyKodak

Kodak Service & Support, de service- en onderhoudsdivisie van Eastman Kodak Company, is wereldwijd de beste supportorganisatie van 2006. Kodak Service & Support kwam uit 700 nominaties in dertig landen als winnaar uit de bus. De divisie mocht tijdens de show voor International Business Awards in New York een 'Stevie' – volgens The New York Post de 'Oscars van het bedrijfsleven' – in ontvangst nemen. De award sluit aan op een grootschalig, onafhankelijk onderzoek van IFF Research naar de klanttevredenheid over zakelijke dienstverleners.

Het klanttevredenheidsonderzoek wees uit dat 80 tot 100 procent van de klanten in Europa, Afrika en het Midden-Oosten over het algemeen tevreden tot zeer tevreden is over de serviceverlening van Kodak. In Nederland ligt dit percentage zelfs op 96 procent, terwijl in België 80 procent van de klanten (zeer) tevreden is over de serviceafhandeling. Internationale Kodak-klanten waren vooral te spreken over de professionele en vriendelijke houding van de onderhoudstechnici (100 procent tevreden), de responstijd (98 procent tevreden) en technische vaardigheden (100 procent tevreden). Verder gaf 97 procent van de ondervraagde klanten aan Kodak Service & Support aan te bevelen bij hun zakelijke partners.

"De toekenning van deze prestigieuze award onderstreept dat ons serviceconcept aansluit bij de behoeften van onze klanten", zegt Colin Cooke, Business Development Manager bij Kodak Service & Support. "Service is voor Kodak een breed begrip en omvat alles van reparaties tot en met installatie en integratie van werk- en helpdeskfuncties en storage-oplossingen. De Stevie is een eerbetoon aan de technische expertise van ons team en onze wereldwijde service- en onderhoudsdiensten."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelCarrière

    Kort: Wagenaar wint Microsoft Power Women Award, Deense investeerder neemt Aimms over (en meer)

    AchtergrondSoftware & Development

    License to bill

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse bedrijven nog niet kansloos om EU-gelden cloud en ai  

    ActueelGovernance & Privacy

    Websites lappen Europese Toegankelijkheidswet aan hun laars

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs