Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Kodak Service & Support wereldwijd ‘Beste Supportorganisatie 2006’

24 juli 2006 - 14:45ActueelGovernance & PrivacyKodak

Kodak Service & Support, de service- en onderhoudsdivisie van Eastman Kodak Company, is wereldwijd de beste supportorganisatie van 2006. Kodak Service & Support kwam uit 700 nominaties in dertig landen als winnaar uit de bus. De divisie mocht tijdens de show voor International Business Awards in New York een 'Stevie' – volgens The New York Post de 'Oscars van het bedrijfsleven' – in ontvangst nemen. De award sluit aan op een grootschalig, onafhankelijk onderzoek van IFF Research naar de klanttevredenheid over zakelijke dienstverleners.

Het klanttevredenheidsonderzoek wees uit dat 80 tot 100 procent van de klanten in Europa, Afrika en het Midden-Oosten over het algemeen tevreden tot zeer tevreden is over de serviceverlening van Kodak. In Nederland ligt dit percentage zelfs op 96 procent, terwijl in België 80 procent van de klanten (zeer) tevreden is over de serviceafhandeling. Internationale Kodak-klanten waren vooral te spreken over de professionele en vriendelijke houding van de onderhoudstechnici (100 procent tevreden), de responstijd (98 procent tevreden) en technische vaardigheden (100 procent tevreden). Verder gaf 97 procent van de ondervraagde klanten aan Kodak Service & Support aan te bevelen bij hun zakelijke partners.

"De toekenning van deze prestigieuze award onderstreept dat ons serviceconcept aansluit bij de behoeften van onze klanten", zegt Colin Cooke, Business Development Manager bij Kodak Service & Support. "Service is voor Kodak een breed begrip en omvat alles van reparaties tot en met installatie en integratie van werk- en helpdeskfuncties en storage-oplossingen. De Stevie is een eerbetoon aan de technische expertise van ons team en onze wereldwijde service- en onderhoudsdiensten."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelGovernance & Privacy

    Cyberaanvaller TU/e misbruikte zwakke vpn en oude wachtwoorden

    Europa
    ActueelGovernance & Privacy

    Een nieuw cybersecuritymodel: Europa aan zet

    ActueelGovernance & Privacy

    Brancheorganisaties lanceren uniforme NIS2-tool na wildgroei aan checklists

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft blokkeert e-mail hoofdaanklager Internationaal Strafhof

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    OpinieData & AI

    Financiële risico’s beoordelen met ai: goed idee?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs