Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Cisco Unified CRM Connector beschikbaar in het Nederlands

02 november 2006 - 12:09ActueelCloud & InfrastructuurCisco

Het Customer Relationship Management (CRM)-systeem Cisco Unified CRM Connector 3.0 is vanaf nu beschikbaar in het Nederlands en negentien andere talen. Deze Cisco Unified CRM Connector is een applicatie die Cisco Unified Communications (UC) integreert met Microsoft CRM.

Het biedt het MKB volgens Cisco een complete, gebruiksvriendelijke communicatieoplossing in de eigen taal. Deze software-applicatie bouwt verder op de samenwerking tussen Cisco en Microsoft in de MKB-markt.
MKB-bedrijven hebben met Cisco Unified CRM Connector toegang tot klantinformatie tijdens zowel inbound als outbound telefoongesprekken. Het systeem verhoogt bovendien de operationele efficiëntie. De oplossing biedt gebruikers een compleet overzicht van klantgegevens, waaronder klantrelaties, verkoopinformatie, informatie over de orderstatus, aankoopbedragen van orders en andere financiële informatie. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijfsprocessen af te stemmen op hun klanten. Hierdoor kunnen bedrijven sterkere en meer rendabele relaties met hun klanten opbouwen, de concurrentiepositie vergroten en de kosten minimaliseren als deel van een langere termijn ICT-ontwikkeling.

Als een er een telefoongesprek binnenkomt bij een MKB-bedrijf dat de Cisco Unified CallManager of Cisco Unified CallManager Express in gebruik heeft, linkt de Cisco Unified CRM Connector 3.0 dit gesprek automatisch door naar het Microsoft Dynamics CRM-systeem. Er komen vervolgens pop-up-schermen in beeld waarin klantcontactinformatie en telefoonactiviteit te zien zijn, waardoor de service agent het gesprek kan traceren. Dezelfde informatie en mogelijkheden zijn ook op afstand toegankelijk, zodat sales- en ondersteunend personeel in het veld ook makkelijk op het netwerk kunnen inloggen. Nieuwe klantdata of gespreksinformatie wordt bovendien altijd ge-upload in het systeem.

Meer over

NetwerkenSoftwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Software & Development

    Value8 wil totale controle over Ctac

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    Security & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    Cloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    Data & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    Data & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs