Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Cisco Unified CRM Connector beschikbaar in het Nederlands

02 november 2006 - 12:09ActueelCloud & InfrastructuurCisco

Het Customer Relationship Management (CRM)-systeem Cisco Unified CRM Connector 3.0 is vanaf nu beschikbaar in het Nederlands en negentien andere talen. Deze Cisco Unified CRM Connector is een applicatie die Cisco Unified Communications (UC) integreert met Microsoft CRM.

Het biedt het MKB volgens Cisco een complete, gebruiksvriendelijke communicatieoplossing in de eigen taal. Deze software-applicatie bouwt verder op de samenwerking tussen Cisco en Microsoft in de MKB-markt.
MKB-bedrijven hebben met Cisco Unified CRM Connector toegang tot klantinformatie tijdens zowel inbound als outbound telefoongesprekken. Het systeem verhoogt bovendien de operationele efficiëntie. De oplossing biedt gebruikers een compleet overzicht van klantgegevens, waaronder klantrelaties, verkoopinformatie, informatie over de orderstatus, aankoopbedragen van orders en andere financiële informatie. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijfsprocessen af te stemmen op hun klanten. Hierdoor kunnen bedrijven sterkere en meer rendabele relaties met hun klanten opbouwen, de concurrentiepositie vergroten en de kosten minimaliseren als deel van een langere termijn ICT-ontwikkeling.

Als een er een telefoongesprek binnenkomt bij een MKB-bedrijf dat de Cisco Unified CallManager of Cisco Unified CallManager Express in gebruik heeft, linkt de Cisco Unified CRM Connector 3.0 dit gesprek automatisch door naar het Microsoft Dynamics CRM-systeem. Er komen vervolgens pop-up-schermen in beeld waarin klantcontactinformatie en telefoonactiviteit te zien zijn, waardoor de service agent het gesprek kan traceren. Dezelfde informatie en mogelijkheden zijn ook op afstand toegankelijk, zodat sales- en ondersteunend personeel in het veld ook makkelijk op het netwerk kunnen inloggen. Nieuwe klantdata of gespreksinformatie wordt bovendien altijd ge-upload in het systeem.

Meer over

NetwerkenSoftwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Security & Awareness

    Siam in de praktijk: 4 valkuilen (én oplossingen)

    Overname M&A
    Security & Awareness

    Kort: Weer diverse overnames, Zander Labs wint Tech Fast 50 (en meer)

    KPN Datacenter, 1 A. Hofmanweg, Haarlem
    Innovatie & Transformatie

    KPN investeert tot 2030 vijf miljard in digitale infrastructuur

    Cloud & Infrastructuur

    Ndr-specialist ExtraHop komt naar Benelux

    Cloud & Infrastructuur

    Wie weet welk poortje open staat?

    Cloud & Infrastructuur

    Kyndryl lijft Solvinity in

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs