Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

NEC Philips en Mtel sluiten samenwerkingsovereenkomst

24 januari 2007 - 10:26ActueelCloud & InfrastructuurMtelNEC Nederland BV

NEC Philips Unified Solutions, leverancier van bedrijfscommunicatieoplossingen, kondigt vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan met Mtel, leverancier van telefonische bereikbaarheidsoplossingen.

De samenwerkingsovereenkomst betreft het Enquête Pakket van Mtel. Het Mtel Enquête Pakket is een instrument waarmee continu het kwaliteits- en serviceniveau van het contact center gemeten kan worden. Door dit pakket te integreren met de oplossingen van NEC Philips, kunnen contact centers op continue basis inzicht krijgen in de klanttevredenheid, zonder tussenkomst van een medewerker; het werkt geheel automatisch.

"Het meten van klanttevredenheid wordt voor onze klanten steeds belangrijker", zegt Wim Pullens, Manager Professional Services NEC Philips Unified Solutions. "Door het Enquête Pakket aan te bieden aan de contact centers die met onze oplossingen werken, bieden wij ze een professionele tool om geheel automatisch en continu inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. De gecombineerde oplossingen van NEC Philips met het Enquête Pakket biedt een groot gebruikersgemak en veel flexibiliteit en dit sluit aan bij de eisen van onze klanten".

"In vergelijking met andere onderzoeksmethoden is het Enquête Pakket zeer kosten effectief en laagdrempelig voor respondenten", zegt Leon Schuurmans, Commercieel Directeur van Mtel. "Een response van 95% is haalbaar doordat bellers na het gesprek met de call center agent direct worden doorverbonden naar de vragenlijst. Antwoorden zijn zeer objectief en real-time beschikbaar. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd en het effect van bijvoorbeeld trainingen worden gemeten".

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    AcICT: Digitaliseringsstrategie is uitvoerbaar, mits focus en regie verbeteren

    AchtergrondData & AI

    Fokken met data

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Introductie van sase in het netwerk: eenvoudiger beheer en lagere kosten

    Handen
    ActueelSoftware & Development

    Workday en Randstad slaan handen ineen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Inzicht in kwetsbaarheden aanvalsoppervlak gaat voor budget

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs